צמיג מישלין לטרקטור עם טכנולוגיית UltraFlex
,

מישלין למשקל כבד

צמיג מישלין לטרקטור עם טכנולוגיית UltraFlex

צמיג מישלין לטרקטור עם טכנולוגיית UltraFlex

ענקית הצמיגים הצרפתייה מישלין משיקה 3 צמיגים חדשים למיכון חקלאי המתבססים על טכנולוגיית ה-Ultraflex שלה. על פי מישלין ניתן להגדיר טכנולוגיה מוגנת בפטנט זו כיכולת לשלב בצמיג תכונות מנוגדות כביכול, כמו עמידה בעומס ובמשקל קיצוניים – יחד עם חותמת משקל מינימאלית על הקרקע; קשיחות וחוזק סוליה ודפנות יוצאות דופן – יחד עם גמישות גבוהה ועמידות חסרת תקדים בפני כוחות פיתול. כל היתרונות שהוזכרו, מדגישים במישלין, ניתנים להשגה הודות לטכנולוגיית ה-Ultraflex עם לחץ אוויר הנמוך בעד 40% ביחס לצמיגים רדיאליים מקבילים במידותיהן.
הצמיגים החדשים מושקים כמענה לעלייה המתמדת הן בהספקי והן במשקלי המיכון החקלאי והטרקטורים – מצב הדורש 'תכנון מסלול מחדש' בכל הקשור לגומי הכבד יותר.
לפני מספר ימים הציגה מישלין 3 צמיגים חדשים בהשקה עולמית בקנדה, המיועדים לציוד כבד והמתיימרים לכלול את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום.
הצמיג הראשון הוא המישלין SprayBib VF 480/80R46 177D, צמיג שמשמו קל להבין כי הוא מיועד לשרת על מרססי 'סלף' הגדולים ביותר בשוק כיום, ותוכנן בהתאם לדרישות הייעודיות והמיוחדות של סוג ציוד חקלאי שכזה. במישלין מבטיחים כי הצמיג החדש מציע יכולות משופרות בכל תחום עבור מרססים, בכלל זה פחות העברת לחץ ומשקל אל האדמה, יכולת אחיזה וניקוי עצמי טובים מהמוכר בתחום עד כה, עמידות לאורך זמן ובשורה התחתונה: חיסכון בצריכת הדלק.

צמיג מישלין לטרקטור עם טכנולוגיית UltraFlex

צמיג מישלין לטרקטור עם טכנולוגיית UltraFlex

החידוש השני הוא המישלין SprayBib VF 380/90R54 176D המיועד אף הוא לשרת על מרססים עצמאיים, אך במידה קטנה יותר והתאמה גם לשרת על טרקטורים גדולים לעיבודי שורה. צמיג זה מציע עמידה בעומסי משקל ומומנט גבוהים מהמוכר עד כה בהיצע מישלין, כמו גם את יתר התכונות המבטיחות של סדרת צמיגים זו שבמכלול ובשורה התחתונה אמורות אף הן להתנקז לחיסכון משמעותי בצריכת הדלק ובבלאי. צמיג זה תוכנן גם לעמוד בלחצי אוויר נמוכים במיוחד – מבלי לאבד מתכונותיו ויכולותיו, מבטיחים במישלין.
אחרון להפעם הוא המישלין CereXBib IF 1000/55R32 CFO 188A8 החדש, שכיתר 'אחיו' העדכניים מתהדר בשם שובר-שיניים אך גם בעוד כמה תכונות המבטיחות להפכו לבחירה המוצלחת – אליבא ד'מישלין – לשרת על קומביינים גדולים ועגלות כבדות להובלת תבואה ותחמיץ. צמיג חדש זה מבטיח להציע עמידות בעומסים ובמשקלים גבוהה מהמתחרים ואף מההיצע המוכר של מישלין עד כה והוא מתאים לציוד הכבד ביותר המוצע בשוק כיום, מבטיחים אנשי היצרנית הצרפתייה. לפרטים יש לפנות לתקריות המתמחות בצמיגים לחקלאות.