צמיגי Trelleborg
, ,

הושלמה רכישת מיטאס על ידי טרלבורג

צמיג Trelleborg

צמיג Trelleborg. הקונצרן השבדי הופך עם רכישת מיטאס הצ'כית לשחקן מוביל בתחום הצמיגים לחקלאות

ענקית מוצרי הפלסטיק והצמיגים השבדית טרלבורג (Trelleborg) סיימה את רכישת CGS Holding הצ'כית, החברה המחזיקה בין היתר בבעלות יצרנית הצמיגים מיטאס (Mitas). דיווחנו כאן על הבשלת העסקה לכדי מעשה כבר בנובמבר בשנה שעברה, ועתה כאמור הסתיים הליך הרכישה ומיטאס הופך למותג צמיגים בבעלות טרלבורג.
מיטאס הצ'כית נחשבת ללא ספק לאחד הכוחות העולים בתחום ייצור הצמיגים לחקלאות וציוד מכני הנדסי. רכישת חטיבת צמיגי החקלאות של קונטיננטל על ידה לפני מספר שנים, לאחר כעשור של ייצור צמיגים לטרקטורים ומיכון חקלאי ברישיון בשם קונטיננטל, יחד עם התמקדות בשוק החקלאי המודרני וההתמודדות עם בעיות העברות הכוח אל הקרקע הפכו את מיטאס מיצרנית צ'כית אנונימית לענקית צמיגים באירופה ובעולם.

צמיג Mitas

צמיג Mitas; בטרלבורג התרשמו במהלך השנים האחרונות מאיכות הצמיגים ורמת ההשקעה בפיתוח ומחקר של היצרנית הצ'כית

מיטאס השקיעה רבות בפיתוח ומחקר והשיקה לא מעט קונספטים ורעיונות מהפכניים שלכל הפחות מיקדו אליה תשומת לב ורמזו על כיוונים חדשים ומעניינים אותם היא בוחנת. דוגמאות מייצגות הם ה-Mitas AirCell הכולל מנגנון בקרת לחץ אוויר ייחודי וכמובן הקונספט נטול האוויר הייחודי PneuTrac המעורר עניין רב.
היקף העסקה המוצהר עומד על קרוב ל-1.2 מיליארד יורו. לחברה-האם של מיטאס – CGS Holding – היה מחזור מכירות של כ-600 מיליון יורו בשנת 2015 ועם רכישת החברה על ידי טרלבורג מתעתדת היצרנית השבדית להכפיל את היקף מכירותיה במגזר החקלאי.

צמיגי Trelleborg

טרקטור עם צמיגי Trelleborg