טרקטור T394 HST
,

דור הידרוסטאטיים חדש מ-TYM

טרקטור T394 HST

טרקטור T394 HST


יצרנית הטרקטורים הקוריאנית TYM משיקה צמד טרקטורים רב תכליתיים קומפקטיים חדשים, המונעים באמצעות מערכת הידרוסטאטית. הדגמים החדשים הם TYM T394 HST עם הספק של 37.4 כ"ס, וה-TYM T454 HST עם 46 כ"ס. בשני הטרקטורים החדשים משרת מנוע יאנמר 4-צילינדרי בנפח 2.2 ליטר, העומד בתקני Tier 4, ושניהם מחליפים טרקטורים וותיקים יותר בהיצע, באותו השם.
הבולט מכל, תרתי משמע, בטרקטורים החדשים הוא העיצוב החדש המעניק לכלים הקומפקטיים מראה עדכני בהרבה מהמוכר מהטרקטורים הקודמים בשושלת. מעבר למראה הכללי המודרני יותר מבטיחים ב-TYM עיצוב יעיל יותר של חופת המנוע, במטרה לשפר את שדה הראיה לפנים ולמטה.
מערכת העברת הכוח ההידרוסטאטית נועדה להקל על תפעול הטרקטורים החדשים, בעיקר עבור מפעילים פחות מיומנים או עבור לקוחות שזהו הטרקטור הראשון שלהם – תחום אליו מפנות היצרניות, בעיקר בארה"ב, יותר ויותר תשומת לב בשנים האחרונות. מדובר בחקלאים חובבים או בעלי חוות או נחלות גדולות המחזיקים טרקטור קומפקטי למגוון עבודות חצר, ולפיכך מעוניינים בכלי פשוט וקל לתחזוקה ולתפעול. ככלים רב תכליתיים תוכננו ה-TYM T394 HST וה-TYM T454 HST החדשים לשאת כף קדמית, עם ההתאמות והחיזוקים המתאימים "מהמפעל".
המפרט הטכני כולל בין היתר בלמי דיסק טבולים, PTO נפרד ויכולת הרמה בזרועות האחוריות של 1,200 ק"ג. יבואנית TYM לארץ היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור