מזרעה Maschio ALITALIA Perfecta
,

מזרעות דריל משופרות מ-Maschio

מזרעה Maschio ALITALIA Perfecta

מזרעה Maschio ALITALIA Perfecta


מסקיו האיטלקייה (Maschio) משיקה דור עדכני לקומבינציית הזריעה ALITALIA Perfecta. מדובר במזרעה פניאומטית המשולבת עם מתחחת והמיועדת לפעולת הכנת הקרקע וזריעה בפס אחד.
שורת החידושים והעדכונים בדור המזרעות החדש כולל אופציה נוספת למרווח בין השורות – 12.5 ס"מ – המצטרפת למרווח השורות היחיד שהוצע עד כה, שעמד על 15 ס"מ.
עם היצע דגמים בעלי רוחבי עבודה דומים להיצע עד כה מוכפל למעשה מספר הדגמים לבחירה, כאשר ה-ALITALIA Perfecta 300 ברוחב עבודה של 3.0 מטרים מוצעת בתצורת 20 ו-24 שורות וה-ALITALIA Perfecta 400, ברוחב עבודה של 4.0 מטרים, מוצעת מעתה בתצורת 28 ו-32 שורות.
מזרעה Maschio ALITALIA Perfecta

מזרעה Maschio ALITALIA Perfecta


כמו בדור היוצא של המזרעות הפניאומטיות ממשפחת ה-ALITALIA Perfecta כך מיועדות גם המזרעות החדשות לעבודה בכל סוגי הקרקע, עם דגש על מצע קשה וכבד, תוך הבטחה לשיפור וחיזוק נוספים בסעיף זה. במסקיו מדגישים כי הדגמים החדשים תוכננו להציע מרווחי זריעה מדויקים ובעומק קבוע גם בתצורה הזורעת שורות רבות מבעבר, הודות לשימוש בדיסקים חדשים בקוטר 37 ס"מ (כפולים) ו-32 ס"מ המתיימרים להכין את מצע הזריעה באופן מיטבי.
שיפור משמעותי נוסף במזרעות הדריל החדשות הוא החלפת מיכל הזרעים בגדול יותר; כסטנדרט הוא מוצע בנפח 1,500 ליטרים וכאופציה ניתן לקבל מיכל בנפח 2,000 ליטרים. גובה מילוי המיכל עומד בכל הדגמים על 210 ס"מ ולמיכל חלונית המאפשרת מעקב אחר כמות הזרעים.
האבזור הסטנדרטי כולל חיישן מונחה GPS המאפשר תזמון בין מהירות הזריעה בפועל לבין קצב הוצאת הזרעים. הציוד של Maschio מיובא לארץ על ידי חברת נ. פלדמן ובנו.