טרקטור פוטון לובול TB504-3

טרקטור פוטון לובול TB504-3

טרקטור פוטון לובול TB504-3


יצרנית הטרקטורים והמיכון החקלאי הסינית פוטון-לובול החלה לשווק טרקטורים חדשים ותחרותיים בשוק האירופאי, לאחר תקינה מתאימה, כמובן. פוטון שמה לעצמה יעד להוביל את שליטשת הטרקטורים הסיניים לאירופה, ולשם כך לא מספיקים מחיר תחרותי בלבד; בפוטון מציעים סדרות "אירופאיות" הנפרדות מן ההיצע המוכר בסין, כמו גם מן ההיצע שנציגת החברה בארץ – מפרם, יבואנית ג'ון דיר – הציעה אצלנו עד כה. במהלך חצי השנה האחרונה השלים הקונצרן הסיני את הקמת המותג האירופאי-סיני המחודש ארבוס ורכש את יצרנית הטרקטורים הקומפקטיים והמיועדים למטעים ולכרמים גולדוני במטרה לקבוע אחיזה עמוקה יותר ביבשת הישנה, לנצל ולמקסם את הידע הרב שהצטבר אצל היצרניות האירופאיות ולהקל את בניית מערך הסוכנים, נותני השירות והשיווק באירופה.
טרקטור פוטון לובול TB504-3

טרקטור פוטון לובול TB504-3


זה עתה הודיעה החברה על תחילת השיווק באירופה של הטרקטור הראשון המיועד למשימה – טרקטור שישווק תחת שם המותג Lovol, מדגם המכונה TB504-3 והמיועד לשרת במגוון תפקידים וייעודים. הטרקטור החדש מחליף את דגמי ה-504 העכניים ובולט בעיצוב חדש לגמרי, מתקדם וצעיר יותר, מנוע המייצר 50 כ"ס ובעיקר – תג מחיר שאמור לעמוד על פחות מ-20,000 יורו לגרסה בעלת הקבינה הסגורה והממוזגת.
בעל הזיכיון לשיווק מותגי קבוצת פוטון-לובול באירופה הוא יבואן וסוחר ציוד חקלאי גדול מאוסטריה שמבטיח לסיים הקמת לא פחות מ-100 סוכנויות כבר במהלך השנה הנוכחית באוסטריה ובגרמניה. במהלך 2017 יורחבו הסוכנויות למדינות נוספות באירופה כאשר במקביל יורחב גם היצע הטרקטורים החדשים מסין, עם דגמים חדשים שיוצעו בקטגוריית ה-35 וה-70 כ"ס. הסינים, יחד עם היבואן האירופאי, שמים דגש רב על סעיף השירות והאמינות, עם הבטחה להגיע אל כל בעל טרקטור חדש תוך פחות מ-48 שעות עם החלק החסר או הדורש החלפה, בין היתר הודות להקמת אתר שירות ייעודי דרכו ניתן לתקשר בכל עניין עם היבואנית. כאמור, זיכיון פוטון-לובול בארץ נמצא בידי מפרם.
טרקטור פוטון לובול TB504-3

טרקטור פוטון לובול TB504-3