מעמיס אופני Weycor AR 250e
, ,

בקרוב אצלנו: מתחרה חדש לרפת ולמרכז המזון

מעמיס אופני Weycor AR 250e

מעמיס אופני Weycor AR 250e


יצרנית המעמיסים האופניים הקומפקטיים הגרמנייה Atlas Weyhausen משיקה מעמיס אופני חדש בשם Weycor AR 250e, אשר עם כף סטנדרטית בנפח 2.5 מ"ק הופך לגדול ולחזק בהיצע.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

Atlas Weyhausen נחשבת יצרנית איכות של ציוד הרמה וכבישה (מכבשי דרכים) מאז היווסדה ב-1919 בגרמניה. במשך שנים נודעה החברה במעמיסים הקומפקטיים שלה ששווקו תחת השם Atlas, כאשר מאז סוף 2015, בשל מחלוקות משפטיות על השימוש בשם (החברה התפצלה על ידי 2 אחים שירשו את העסק), עושה החברה שימוש בשם Weycor עבור מוצריה; מקור השם הוא קיצור של Atlas Weyhausen (ה-Wey בשם) והמילה Core – ליבה, ממנה נלקחו האותיות Cor.

מעמיס אופני Weycor AR 250e

מעמיס אופני Weycor AR 250e


בקרוב יחל שיווק מעמיס אופני חדש מתוצרת החברה – ה-Weycor AR 250e – שעם משקל עבודה של 13.8 טון, מנוע המייצר 217 כ"ס וכף סטנדרטית בנפח 2.5 מ"ק הופך לגדול בהיצע ולמעשה לגדול ביותר ש-Weycor/Atlas Weyhausen הציעה אי פעם. המנוע הוא מתוצרת דויץ – Deutz TCD 6.1 – והוא כבר עומד בתקני Tier 5 העתידיים, שייכנסו לתוקף ב-2020.
ממידע שקיבלנו מיבואנית Weycor לארץ, חברת דיזל הנדסה מלוד, נמסר לנו כי המעמיס החדש עושה דרכו גם אלינו, וכי אנשי היבואנית מתעתדים להציעו גם למגזר החקלאי לעבודה ברפתות, מרכזי מזון, משתלות וכיו"ב.
ל-Weycor AR 250e החדש דיפרנציאל קדמי ואחורי הניתן לנעילה של 100%. המעמיס החדש כולל גם תא מפעיל חדש ומתקדם המבטיח להציע סטנדרט חדש בכל הקשור למרווח והנדסת האנוש, לנוחות ובבטיחות; המבנה הייחודי אמור להבטיח עמידות גבוהה ביותר במצבי התהפכות או פגיעה חיצונית, עם יכולת נשיאה על הגג של משקל עד 15.5 טון. כל יחידת התפעול, המסעד לידי המפעיל, לוח המחוונים ויחידת ההגה פותחו מחדש עבור דגם זה – בכלל זה יחידת ה'גוי-סטיק' החדשה, המתיימרת להציע תפעול נוח וקל במיוחד. המשאבה ההידראולית המרכזית מציעה תפוקה מרבית של 200 ליטר/דקה – נתון המהווה סטנדרט חדש בקטגוריית משקל זו של מעמיסים אופניים, ועומס רכינה מרבי של 8.8 טון מתיימר אף הוא להיות הנתון הטוב בקטגוריית, מצהירים ב-Weycor.
מעמיס אופני Weycor AR 250e

מעמיס אופני Weycor AR 250e


המעמיס Weycor AR 250e כולל צג דיגיטלי חדש בקבינה, בקוטר 7" והכפתור המסתובב הגדול לתפעולו – בדומה למוכר במכוניות מנהלים עדכניות. באמצעות סיבוב הכפתור יכול המפעיל לנווט ביתר קלות על גבי המסך, לקבל מגוון רחב של נתונים, להפעיל מערכות, להעביר נתוני דיאגנוסטיקה ועוד. לדוגמא, המפעיל יכול באמצעות סיבוב הכפתור לעבור ממצב 'נסיעה מהירה', המאפשרת מהירות מרבית של 40 או 50 קמ"ש, למצב 'זחילה' כאשר נדרשות מלוא כוח ויכולות הכלי.
המעמיס החדש מציע אופציה הידראולית לחיבור וניתוק מהירים של ציוד קצה, אשר יחד עם גובה ציר כף מרבי של כמעט 4.0 מטרים הופכים את ה-Weycor AR 250e לכלי עבודה וורסטילי שיוכל להתמודד עם כל המשימות המקובלות גם במגזר החקלאי, בכלל זה עבודות הדורשות מעבר תכוף בין שימוש בכף, למשל, למזלג וכדומה.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית Weycor לארץ ניתן להתקשר לטל' 08-9781188.
מעמיס אופני Weycor AR 250e

מעמיס אופני Weycor AR 250e