מעמיס אופני Wacker-Neuson WL44
, ,

מעמיסים חדשים מ-Wacker Neuson

מעמיס אופני Wacker-Neuson WL28

מעמיס אופני Wacker-Neuson WL28

וואקר ניוסון (Wacker Neuson) מרחיבה את היצע המעמיסים האופניים הקומפקטיים שלה עם 3 דגמים חדשים, שלושתם מותאמים גם לשירות חקלאי ברפתות, דירים, לולים, אורוות, משתלות ועוד.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

אנשי היצרנית הגרמנייה מדגישים כי בתכנון ופיתוח הכלים החדשים הושם דגש עיקרי על יכולת תנועה ועבודה מעולה בשטח ובתנאי עבירות קשים, קשיחות ועמידות ונוחות וקלות בתפעול. התכונה האחרונה נועדה בעיקר עבור שוק ההשכרות, שוק פחות מפותח בארץ אך משמעותי מאוד בחו"ל, בעיקר באירופה ובארה"ב, ושם מדובר במגוון מפעילים ולא תמיד מנוסים. הממדים הקומפקטיים מבטיחים גם יכולות תנועה בתוך מבנים, בכלל זה נמוכים וצפופים יחסת.

מעמיס אופני Wacker-Neuson WL44

מעמיס אופני Wacker-Neuson WL44

המעמיסים החדשים – WL28, WL44 ו-WL54 – הנם פירקיים וכפולי הנעה ומאפשרים התאמה למגוון רחב של דרישות וסוגי שימוש בהתאם לדרישות הלקוח, בעיקר הודות למגוון רחב מאוד של ציוד נלווה, תוספות ואביזרים מקוריים ומיצרניות אחרות המתאימים לחיבור אל המעמיסים החדשים. מערכת חיבור וניתוק הידראולית מהירה המופעלת מתוך הקבינה מבטיחה מעבר קל ומהיר מכלי לכלי, ללא הצורך שהמפעיל ירד מהכלי, לטובת סעיף הבטיחות והחיסכון בזמן בעבודה. היצע רחב של צמיגים, לכל סוג שימוש ותנאי שטח, מבטיח התאמה גם בסעיף זה לדרישות ולתנאי העבודה אצל הלקוח.
וואקר ניוסון לא פרסמה עדיין מפרט מלא עבור ה-WL28 החדש; ממה שכן פורסם ניתן להבין כי עיקר הדגש הושם בתכנון תא מפעיל בעל שדה ראיה רחב ונקי במיוחד, בעיקר לפנים וכלפי מעלה. הכלי הקומפקטי מסוגל להרים עד 1.8 טון ולהגיע לגובה העמסה/שפיכה של 227 ס"מ. מערכת בוכנות עבות-קוטר חדשות מבטיחות פעולות הרמה והורדה מהירות במיוחד, לטובת עוד התייעלות בעבודה.
לוואקר ניוסון WL44 ו-WL54 כפות סטנדרטיות בנפח 0.8 ו-1.0 מ"ק, בהתאמה ושני דגמים חדשים אלו מוגדרים כ'רב-תכליתיים' המותאמים לביצוע מגון רחב של משימות מעמיס, בכלל זה גם בחקלאות. כלים אלו תוכננו לעבודה עם תחלופה גבוהה של מפעילים ולפיכך בנויים בפשטות ובאופן המקל את השליטה מחד, והתחזוקה והטיפולים מאידך. לוואקר נויסון WL44 משקל עבודה של 4.6 טון והספק סטנדרטי של 48.7 כ"ס. כאופציה מוצע המעמיס החדש עם הספקים גבוהים יותר – 61 או 75.6 כ"ס – לפי דרישה. מעמיס קומפקטי זה מסוגל להגיע לגובה העמסה/שפיכה (ציר הכף) של 3.0 מטרים.

מעמיס אופני Wacker-Neuson WL54

מעמיס אופני Wacker-Neuson WL54

לוואקר ניוסון משקל עבודה של 5.8 טון והספק של 75.6 כ"ס. גובה ההעמסה כאן עומד על 3.3 מ', מה שמתאיים להעמסת רוב ארגזי המשאיות הסטנדרטיים כמו גם העמסת חבילות חציר גדולות לגובה. בוואקר-ניוסון מדגישים את הוורסטיליות המוצעת בתאי המפעיל, עם מגוון סוגי ורמות אבזור לבחירה, החל בסוג הכיסא, עבור במערכות שמע ומיזוג ועד לסוגי גגות שונים – עם חלונות או בלי, עם או בלי מיגונים ועוד. יבואנית וואקר נויסון לארץ היא חברת דובי וייס.