טרקטור ניו הולנד T6.125
, ,

ניו הולנד: הוחל בשיווק סדרה T6 החדשה

טרקטור ניו הולנד T6.180

טרקטור ניו הולנד T6.180


בדיוק לפני שנה חשפה ניו הולנד את הדור החדש של סדרת הטרקטורים הבינוניים T6. מדובר בטרקטורים רב משימתיים ורב תכליתיים המתאימים למגוון שימושים וייעודים – החל במשימות עיבוד, עבור בשירות מוניציפאלי ועד לעבודה עם כף קדמית. מסיבה זו ברורה חשיבות הסדרה עבור ניו הולנד, ועל שפע החידושים והנתונים סיפרנו לכם כבר באריכות, עם חשיפתה (לידיעה לחצו כאן).
טרקטור ניו הולנד T6.125

טרקטור ניו הולנד T6.125


עתה מודיעה ניו הולנד על תחילת שיווק סדרה T6 החדשה באירופה, ובגרמניה תחילה, כאשר אנשי היצרנית חוזרים ומדגישים את עיקרי החדשות: קבינה חדשה לגמרי, עם שיפור משמעותי בנוחות, במרחב הפנים ובשדה הראיה ביחס לסדרה היוצאת, היצע מנועים עדכניים, חסכוניים ונקיים יותר, ומערכות העברת כוח ותיבות הילוכים מתקדמות ויעילות יותר, בראשן מערכת ה-Electro Command של ניו הולנד. תיבה זו מציעה בין היתר (בהילוך ה-17) יחס העברה ישיר, המאפשר מהירות מרבית של עד 50 קמ"ש או עם הפחתה בגובה סל"ד המנוע – עד 40 קמ"ש. בניו הולנד טוענים כי התיבה המתקדמת הותאמה הן למנועי ה-4 צילינדרים והן למנוע ה-6 צילינדרים כאשר היעד העיקרי הוא למקסם את פעולת המנוע ולסנכרן באופן מיטבי בין פעולת הנסיעה לבין פעולת יציאת הכוח (PTO), כמובן לצורך מזעור צריכת הדלק.
טרקטור ניו הולנד T6.125

טרקטור ניו הולנד T6.125


עם הצגת הסדרה החדשה לפני שנה נחשפו 8 גרסאות ב-4 רמות הספק, מ-145 ועד 175 כ"ס. למעט הדגם הבכיר בהיצע T6.180 שמצוייד במנוע FPT בנפח 6.7 ליטר ועם 6 צילינדרים חולקים כל יתר הגרסאות מנוע 4-צילינדרי קטן יותר בנפח 4.5 ליטר, אף הוא מתוצרת FPT.
עם תחילת השיווק והמכירות מתברר כי גרסת בסיס חדשה מצטרפת להיצע – T6.125 – עם 125 כ"ס. גרסה זו מוצעת לבחירה עם אותן תיבות הילוכים המשרתות את יתר גרסאות הסדרה (Auto Command או ElectroCommand) ומציעה אותה יכולת הרמה בזרועות האחוריות (כמעט 7.9 טון!). גרסה זו מגיעה ברמת אבזור נמוכה יחסית, אך כל האבזור המוצע כאופציה או כסטנדרט אצל יתר הטרקטורים בסדרה ניתן להזמנה גם כאן. המטרה היא להציע כאמור גרסת בסיס למי שאינו נזקק להספקים גבוהים מדי ומעוניין לחסוך הן ברכישה והן בצריכת הדלק. לפניה ליבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן