מכסחת ג'ון דיר RS72
,

כיסוח באקסטרים על-פי ג'ון דיר

מכסחת ג'ון דיר RS72

מכסחת ג'ון דיר RS72


ג'ון דיר מרחיבה את היצע המכסחות הנרתמות למיני מעמיסים וליעים האופניים והזחליים שלה עם ה-RS72 החדשה. מדובר במכסחת המופעלת באמצעות המערכת ההידראולית של הכלי הנושא והמוגדרת כ-Extreme Duty, קרי: לתנאי קיצון. המכסחת החדשה מיועדת לניקוי ראשוני של שטחים לקראת עבודות שונות, ניקוי עשבייה גסה, צפופה במיוחד או בשטח בעייתי לתנועה ועבודה. המכסחת החדשה מיועדת להתקנה על היעים האופניים והזחליים מהסדרות E ו-D של ג'ון דיר, אך גם למגוון ציוד מתחרה, מתוצרת יצרניות נוספות. המידות הן אורך של 2,174 מ"מ, רוחב של 1,965 מ"מ והגובה הכולל הוא 715 מ"מ.
מכסחת ג'ון דיר RS72

מכסחת ג'ון דיר RS72


המכסחת RS72 מצוידת בארבעה להבים קשיחים ומאסיביים בעובי של כמעט 2 ס"מ המאפשרים יכולת חיתוך וריסוק של ענפים עד לקוטר של כ-18 ס"מ! המכסחת כוללת מיגון חזית מיוחד המונע העפת שבבי עץ או כל חומר אחר לפנים וקורה ייעודית המותקנת על חלקה העליון של המכונה המונעת מעשבייה או ענפים לנוע לאחור ולפגוע בכלי הנושא או במפעיל. החזית סגורה באמצעות שרשראות קצרות המאפשרות מעבר מעל לעשבייה הנקצרת כאשר יתר שלושת צדי המכסחת סגורים באמצעות לוחות מתכת למניעת העפת גזם.
מכסחת ג'ון דיר RS72

מכסחת ג'ון דיר RS72


בג'ון דיר מציינים עוד את החופה נטולת הבליטות או השקעים – לטובת ניקוי קל ומהיר, מערכת הפעלת הלהבים הבנויה באופן מאסיבי במיוחד, מד לחץ שמן המותקן בתוך תא המפעיל המראה את העומס בזמן אמת, יכולת ניתוק וחיבור קלים ומהירים ועוד. הלהבים מחודדים משני צדיהם לטובת יכולת עבודה בשני הכיוונים – בהתאם לצורך על סמך התנאים בשטח ולטובת ניקוי עצמי. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית ג'ון דיר לארץ, לחצו כאן