מעמיס טלסקופי GiANT V761T

יצרנית הצמ"ה והמיכון החקלאי ההולנדית ג'יאנט (Giant) תחשוף בתחילת אפריל, במסגרת תערוכת Bauma 2016 במינכן – גרמניה, ליין חדש של ציוד שכותרתו "ירוק". הכוונה לציוד מתקדם ונקי יותר מהמוכר בהיצע Giant עד כה כאשר את רוב תשומת הלב צפוי לתפוס יעה אופני זעיר חדש וחשמלי שיתבסס על ה-SK 211 המוצע זה מכבר.

יעה אופני GiANT SK-211

ג'יאנט תציע יעה אופני זעיר על טהרת החשמל שיתבסס על ה-SK 211 העדכני, המונע במנוע בעירה פנימית סטנדרטית

מדובר בכלי עליו המפעיל עומד ואליו ניתן לחבר מגוון כלים ומכשירים ייעודיים לעבודות בחצרות משקים, ברפתות, בדירים ואורוות, במשתלות, בתי אריזה וכיו"ב סוגי עבודה בהם נדרשת יכולת הרמה מרשימה יחד עם ממדים קומפקטיים במיוחד. הצעת גרסה כל-חשמלית מצטרפת לטרנד ההולך וצובר תאוצה – בעיקר מכיוון יצרניות אירופאיות – של היצע כלים על טהרת החשמל, לעבודה ללא פליטת מזהמים. היתרון של כלי שכזה המונע בחשמל ברור הן בסביבה אורבנית ואנושית והן בקרבת בעלי חיים; כלים חשמליים לא רק שאינם פולטים מזהמים – פעולתם שקטה לאין ערוך בהשוואה לכלים המונעים מנועי בנזין או דיזל. אנקדוטה מעניינת היא העובדה שאת היעה האופני החשמלי החדש ניתן יהיה להפעיל גם בשלט רחוק, מה שמרחיב את תחום יכולותיו גם לסביבת עבודה מסוכנת או רעועה.

מעמיס טלסקופי GiANT V761T

חדש בהיצע ג'יאנט הוא המעמיס הטלסקופי V761T Tele שתוכנן בין היתר לפעול בסביבה חקלאית

עוד חדשה מתייחסת למעמיס הטלסקופי הפירקי V761T Tele המצויד במנוע 3B עדכני בהתאם לתקני פליטת המזהמים המחמירים ביותר באירופה כיום, כמו גם תקני Tier 4 Final האמריקאים. אנשי Giant טוענים כי כלי זה מציע תפוקה וביצועים טובים מקודמו בהיצע, וזאת במקביל לצריכת דלק נמוכה משמעותית – בין היתר בזכות מערכת ניהול מנוע מתוחכמת הניתנת לכיול למספר מצבי עבודה, בהתאם לעומס ולדרישה. מהחברה טרם נחשפו כל הפרטים הטכניים אך כן דווח כי המנוע החדש הוא מתוצרת דויץ והוא מציע 76 כ"ס וכי גובה ההרמה המרבי עומד בכלי זה על 5.1 מטרים. בג'יאנט מגדירים מעמיס חדש זה גם כ'נושא כלים', וזאת בשל המגוון הגדול מאוד של כלים ייעודיים המוצעים על ידי היצרנית עבור כלי זה (מגוון כפות, מזלגות, מטאטאי כביש, מקדחי אדמה ועוד) והתאמתו גם לקליטת ציוד רב מתוצרת יצרניות מתחרות.
בנוסף לשני כלים חדשים אלו ייחשפו מעמיסים ויעים אופניים נוספים של היצרנית, אודותיהם טרם נחשפו הפרטים. נמשיך לדווח לאחר שהכלים החדשים ייחשפו באופן רשמי במסגרת התערוכה, יחד עם מפרטם הטכני ותמונות רשמיות. הציוד של Giant מיובא לארץ על ידי חברת א. ליליה. לפניה לקבלת פרטים ניתן ללחוץ כאן

מעמיס טלסקופי GiANT V761T

למעמיס הטלסקופי המיועד V761T Tele מנוע דויץ עדכני ונקי עם 76 כ"ס ויכולת הרמה מרבית לגובה של עד 5.1 מטרים. משקל ההרמה המרבי טרם פורסם