Deutz-Fahr 6140.4 Cshift
,

רפתן מקצועי מבית דויץ-פאהר

Deutz-Fahr 6140.4 Cshift

Deutz-Fahr 6140.4 Cshift


דויץ-פאהר הגרמנייה (בבעלות SDF מאיטליה) משיקה טרקטור "מוכן לרפת" מסדרה 6 שלה, קרי: בטווחי הספק שבין 120 ל-200 כ"ס. מדובר בשילוב של טרקטורים מסדרה Cshift בעלי תיבות ההילוכים המתקדמות מבית ZF בהן מתבצעת השליטה בהילוכים באמצעות ג'וי-סטיק, עם מערכת ה-TopLift של היצרנית; זו האחרונה היא חבילת הכנה להתקנת מעמיס קדמי, הכוללת בין היתר קונסולה קדמית, יציאות הידראוליות נחוצות, חיזוקים בסרן הקדמי וצמיגים מיוחדים, עמידים יותר תחת עומס.
Deutz-Fahr 6140.4 Cshift

Deutz-Fahr 6140.4 Cshift


השילוב בין שתי האופציות דנן בטרקטורים מסדרה 6 ממצה את יכולות דגמים אלו למשימות המאפיינות עבודה ברפתות, כולל משימות ההעמסה והפריקה עם כף קדמים או מזלג, מסבירים אנשי היצרנית. השליטה בכיוון נסיעת הכלי באמצעות הג'וי-סטיק מייעלת ומקילה את העבודה המאפיינת עבודת מעמיס, הודות לנוחות שבשינוי כיוון הנסיעה התכוף המאפיין משימות שכאלו. תיבות ה-Cshift כוללות 4 קבוצות של 6 הילוכים (4 יחסי העברה שונים, בסה"כ 24 הילוכים קדמיים ו-24 אחוריים) המשתלבים באופן אלקטרו-הידראולי, כמובן ללא הצורך בהפעלת דוושת המצמד. מסוגלים למהירות מרבית של עד 50 קמ"ש, כאשר במצב זה יורד הסל"ד במנוע לטובת חיסכון בדלק.
לתיבה המתקדמת מנגנון התאמה אוטומטי המסנכרן בין מהירות הפעולה של קבוצות ההילוכים השונות, כך שניתן להעלות ולהוריד אף קבוצת הילוכים שלמה ללא חשש מנזק או ספיגת מכות בתוך המערכת. הטרקטורים ה'רפתנים' החדשים הגרסה הראשונה שתשווק הנה ה-6140.4 עם Cshift ו-TopLift המצוידת במנוע דויץ עדכני המציע כאן 141 כ"ס.
דויץ פאהר מציעים את הטרקטורים המותאמים לעבודות מעמיס מסדרה 6 באירופה עם תוכנית מימון מקיפה, במטרה להחדיר את הכלי כראוי לשוק. לקבלת פרטים מיבואנית דויץ-פאהר לארץ, לחצו כאן