מכסחת דשא ג'ון דיר R54RKB
,

ריענון המכסחות בג'ון דיר

מכסחת דשא ג'ון דיר R54RKB

מכסחת דשא ג'ון דיר R54RKB

אגף ציוד הגינון בג'ון דיר משיק את דגמי מכסחות הדשא החדשות לאביב 2016 עם שורה של חידושים ושיפורים ומגוון גדלים. דגש ניתן בכל הכלים החדשים על שיפור בקלות התפעול והנדסת האנוש. ההיצע בתחום כיסוח הדשא המוצע על ידי ג'ון דיר כולל השנה ליין רחב מאי פעם, כאשר הלקוחות – הן החובבים והן המקצועיים – אמורים להצליח למצוא את הכלי המתאים בדיוק לדרישותיהם בקלות, בבחירה מבין 17 דגמי טרקטורוני כיסוח, למעלה מ-30 מכסחות נדחפות (חשמליות ומונעות בנזין) ורובוט כיסוח אחד.
בעוד שכלל ההיצע קיבל נגיעות ועדכונים מינוריים, שתי מכסחות עברו סדרת רענון מקיפה יותר ולפיכך מוגדרות כחדשות לעונה הקרבה. מדובר במכסחת C52KS ו-R54RKB, שתיהן מונעות במנוע סובארו חדש ומיועדות לעבודה אינטנסיבית עבור חובבים בעלי מדשאו גדולות או גננים מקצועיים.

מכסחת דשא ג'ון דיר R54RKB

מכסחת דשא ג'ון דיר R54RKB

ג'ון דיר R54RKB מיועדת לכיסוח מדשאות בשטח של עד 2,500 מ"ר, מציעה רוחב כיסוח של 54 ס"מ וכוללת גליל מתכת בחלקה האחורי, לטובת השארת שטח עבודה חלק ונקי. הגוף עשוי יציקת אלומיניום ומבנה משופר של להב הכיסוח מבטיחים יניקה ואיסוף יעילים מבעבר. המנוע מייצר כאן 3.8 כ"ס והכוח מניע את הלהב ואת הגלגלים האחוריים. מהירות הנסיעה מוצעת בטווח של 3.5-5.0 קמ"ש. כל יחידת ההינע כמו גם חיבור הגליל האחורי תוכננו מחדש בגרסת 2016.

מכסחת דשא ג'ון דיר C52KS

מכסחת דשא ג'ון דיר C52KS

ג'ון דיר C52KS מציע אמנם רוחב כיסוח צר ב-2 ס"מ ביחס ל-R54RKB אך מנועו החזק משמעותית (4.4 כ"ס) מייעדים דגם זה למקצוענים או לבעלי מדשאות עד לשטח של 5,000 מ"ר. בג'ון דיר טוענים כי מכסחת מאסיבית זו מסוגלת לכסח בתנאים הקשים ביותר וצמחייה גבוה וסבוכה גם במהירות העבודה המרבית, העומדת כאן על 4.8 קמ"ש. גם בדגם זה הוחלפה מערכת ההינע בחדשה, עם הבטחה להעברת כוח חלקה יותר, שילוב וניתוק ממצב נסיעה חלקים יותר וידיות הפעלה נוחות יותר לתפעול. לפניה ליבואנית ציוד הגינון של ג'ון דיר לארץ, לחצו כאן

מכסחת דשא ג'ון דיר C52KS

מכסחת דשא ג'ון דיר C52KS