מכסחת קוורנלנד Mulcher FXF
,

מכסחת מתקפלת מ-Kverneland

מכסחת קוורנלנד Mulcher FXF

מכסחת קוורנלנד Mulcher FXF


קוורנלנד Kverneland הנורבגית משיקה מכסחת כפות (מרסקת) מתקפלת חדשה המוצעת ברוחבי עבודה כוללים של 560 ו-640 ס"מ, כאשר במצב מקופל – לצורך ניוד – מצטמק הרוחב הכולל לכדי 250 ס"מ בלבד. המכונה החדשה – Mulcher FXF – מיועדת לגידולים כמו ירק למספוא, תירס, חמניות וסורגום. היא תוכננה בראש ובראשונה עבור קבלנים העובדים בהיקפים משמעותיים ולחקלאיים המעבדים בעצמם שטחים גדולים.
הקוורנלנד FXF החדשה תוכננה לעמוד בעבודה האינטנסיבית והתובענית ביותר, ומסיבה זו נבחרה כבסיס שלדה מוכחת מבית היצרנית, המוכיחה עמידות ושרידות גבוהים זה מכבר. שלדת המכסחת החדשה מתבססת על שלדת המתחחת F20 מבית קוורנלנד, ומתיימרת להציע אמינות גבוהה, קשיחות מספקת לייעודה החדש, ומעבר לכך.
מכסחת קוורנלנד Mulcher FXF

מכסחת קוורנלנד Mulcher FXF


לקוורנלנד FXF החדשה מנגנון נעילה הידראולי אוטומטי הנכנס לפעולה עם קיפול המכונה לצורך הובלה בטוחה. למכסחת אפשרויות כוונון רחבות-טווח הן בזווית ביחס לקרקע, הן בזווית ובמיקום ביחס לטרקטור והן בעומק העבודה במטרה להציע התאמה רחבה ככל הניתן למגוון משימות וצרכים.
המכסחת החדשה מיועדת להירתם לטרקטורים עם 130 עד 260 כ"ס. מהירות העבודה האפטימלית של המכסחת היא 2,000 סל"ד של ציר הכפות/להבים. תיבת ההעברה כוללת כסטנדרט הילוך סרק. מערכת מותחני רצועות אוטומטיים דואגת ליעילות מרבית בכל מצב בעבודה יחד עם מינימום תחזוקה וכוונונים, מדגישים אנשי היצרנית. חלקה האחורי של ה-FXF החדשה נתן להרמה בפשטות לצורך בדיקה, תחזוקה וטיפולים. יחידת 'סכין' ייעודית במרכז המכסחת מונעת פסים לא מעובדים העלולים להיווצר בשל המבנה הכפול.
מכסחת קוורנלנד Mulcher FXF

מכסחת קוורנלנד Mulcher FXF


המכסחת החדשה ניתנת להזמנה עם 'כפות' אוניברסליות אן עם כפות 'פטיש' לטיפול בשטח תובעני וגס יותר. המבנה הייחודי של המכסחת – יחידת החיפוי, החלל הפנימי הגדול ותצורת ומיקום הכפות/פטישים – מתיימר לאפשר עבודה יעילה גם בתנאי לחות גבוהה של האדמה.
קוורנלנד FXF החדשה מוצעת עם גליל עוקב בקוטר 245 מ"מ או 4 גלגלים עצמאיים (10/8.00-12.8) לבחירה, בהתאם להעדפות הלקוח. יכולת הכיוון של הגלגלים או הגלילים מאפשרת טווח עומקי עבודה רחב, ומבטיחה שמירה הדוקה על עומק העבודה המבוקש. כל המיסבים הכדוריים הנ אטומים ולפיכך אינם דורשים תחזוקה (גירוז). הציוד של קוורנלנד מיובא לארץ על ידי חברת מפרם.