מכסחת דשא Viking MB 756 GS

מכסחת דשא Viking MB 756 GS

מכסחת דשא Viking MB 756 GS


יבואנית יצרנית ציוד הגינון הגרמנייה Viking החלה בייבוא מכסחת דשא מקצועית לשימוש גננים או להיקף עבודות גדול (עד 3 דונם מדשאות) MB 756 GS. מדובר בגרסה אחת מתוך שלוש המוצעות במסגרת סדרה 7 שהושקה כבר בסוף 2014, כאשר גרסה זו מעבירה את כוח המנוע אל הגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים בעלת 3 מהירויות. בהיצע גם גרסה עם ואריאטור, כמקובל בסגמנט, וגרסה עם מערכת הידרוסטאטית – שתיהן אינן משווקות בישראל בשלב זה.
הוייקינג MB 756 GS מציעה רוחב כיסוח של 54 ס"מ וניתן לכוון את גובה הכיסוח מ-2.5 ועד 9.0 ס"מ. הגוף עשוי יציקת מגנזיום ומשקל המכסחת עומד על 59 ק"ג. סל האיסוף הוא בנפח 80 ליטר והמנוע – המיוצר על ידי קוואסאקי – מייצר 3.9 כ"ס. מיכל דלק בנפח 3.ם ליטרים מתיממר להבטיח זמני עבודה ממושכים בין תדלוקים.
אנשי היצרנית מדגישים את הבידוד היעיל כנגד ויברציות, במטרה לאפשר עבודה ממושכת מבלי לעייף את המפעיל, ואת הנדסת האנוש היעילה, בעיקר סביב ניתוק וחיבור סל האיסוף לצורך ריקון. ידית האחיזה/דחיפה ניתנת לכיוון בשלושה מצבים בקלות, מבטיחים בוייקינג, וכל התפעול והכוונונים נעשים מקצה הידית, קרי: ללא הצורך להתכופף – למעט כיוון גובה הכיסוח, הנעשה באמצעות ידית מאסיבית באופן חריג, נפרדת לכל גלגל.
מכסחת דשא Viking MB 756 GS

מכסחת דשא Viking MB 756 GS


כמכסחת לשימוש מקצועני הצביעה מתיימרת להיות עמידה במיוחד כנגד שריטות ובחלק התחתון של חופת הכיסוח מותקן חיפוי פלסטי הסופג את החומר המכוסח, שבבים ואבנים, והניתן להחלפה לאחר שייפגע כתוצאה מבלאי ושימוש. בכך מוגן גוף המכסחת בשימוש אגרסיבי ולאורך זמן. עוד לצורך מיגון על גוף המכסחת מותקן בחזית פגוש גומי הסופג פגיעות פרונטליות בעת פגיעה בגוף זר או עצם קשיח כלשהו מחד, ומאידך סופג חומר קשיח המועף אל דפנות המרכב התחתון עם הלהב, ומונע סדקים או אף שבירה של מרכב המגנזיום.
ציוד הגינון של וייקינג מיובא לארץ על ידי חברת ש. ונציה בע"מ. לקבלת פרטים נוספים או לבירור מיקום הסוכנות הקרובה אליכם, ניתן להתקשר לטלפון 03-520-3400