בובקט S595

בובקט חדש ללול ולרפת

בובקט S595

בובקט S595


בובקט האמריקאית משיקה יעה אופני קומפקטי חדש ממשפחת סדרה 500 שלה תחת השם S595. סדרה 500 היא סדרת היעים האופניים (מיני מעמיס) הקטנה יותר של היצרנית, והפואנטה בגרסה החדשה היא בכוח, או מדויק יותר: ביחס שבין הכוח לממדים.
בבובקט מגדירים דגם זה ככלי עבודה המיועד לנדרשים לכלי עם כוח רב וביצועים ראויים – אך עטוף בחבילה קומפקטית, לצורך עבודה במקומות מוגבלים בתנועה וצפופים. קבלני ניקוי לולים, רפתות, בעלי משתלות ואנשי מקצוע נוספים בתחומי החקלאות השונים לבטח יידעו להעריך קונספט שכזה, ולשם מכוונים בבוקט.
עם השקת הבובקט S595 החדש מציעה בובקט את המיני מעמיס הקומפקטי החזק ביותר שלה, ומן הסתם החזק בסדרה 500, עם יכולות הרמה, מהירויות הרמה והורדה וכוח פריצה הגבוהים בקטגוריה. המנוע בבובקט S595 החדש עומד בתקני Tier 4 ומייצר 74 כ"ס. ההבטחה לתפעול נוח ופשוט כוללת 2 מהירויות נסיעה, כאשר הגבוהה מאפשרת מהירות מרבית של 17.6 קמ"ש, וניתן לשלב כל אחת מהן בלחיצת כפתור.
בובקט S595

בובקט S595


ל-S595 משקל עבודה של כמעט 3.1 טון, הוא מסוגל להרים מטען מרבי במשקל 1,000 ק"ג ולהגיע לגובה מרבי בציר הכף של 302 ס"מ.
גם כיסא המפעיל חדש בדגם זה ומתיימר להציע נוחות ויכולות שיכוך גבוהות מבעבר. תא המפעיל ממוזג וכולל מערכת השוואת לחצים כסטנדרט. רשימת האופציות הארוכה כוללת בין היתר מנגנון ניתוק/חיבור מהיר לכלים החוסך מהמפעיל יציאה מהכלי, מגוון אפשרויות תפעול (ג'וי-סטיק), מערכת הידראולית בלחץ גבוה יותר ועוד. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית בובקט לארץ, לחצו כאן