מעמיס וולוו L50H
,

דור מעמיסים חדש מוולוו

מעמיס וולוו L45H

וולוו L45H החדש; מחליף את ה-L45G ומציע שיפור משמעותי בצריכת הדלק ובמהירות התגובה של המערכת ההידראולית

וולוו משיקה צמד מעמיסים קומפקטיים-בינוניים חדש המיועד לתפקד גם במגזרי החקלאות השונים – רפתות, מרכזי מזון, משתלות וכיו"ב. מדובר בוולוו L45H ובוולוו L50H החדשים, המחליפים בהיצע את הוולוו L45G והוולוו L50G שהושקו לפני קצת יותר משלוש שנים.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

עיקר החדשות מתמקדות במנועים; את מנועי ה-D4H הוותיקים מחליפים כאן מנועי D4J חדשים בנפח 4.0 ליטר העומדים בתקני Tier 4-Final העדכניים. מנועים אלו מתיימרים לפלוט פחות מזהמים, הם מציעים הספק גבוה יותר ובמקביל – מבטיחים לחסוך עד 15% בצריכת הדלק לעומת המנועים בדור המעמיסים הקודם של וולוו. וולוו L45H מציע משקל עבודה של 8,670 ק"ג והוולוו L50H מציע משקל עבודה של 9,500 ק"ג.

מעמיס וולוו L50H

וולוו L50H החדש מוצע יחד עם ה-L45H הקל והחלש במקצת עם מנוע חדש ומערכת הידראולית משופרת בהשוואה לדגמי סדרה G הוותיקים יותר

מנוע הוולוו L45H החדש מייצר 100.5 כ"ס לעומת 95 כ"ס שהוצעו ב-L45G. בוולוו L50H החדש מדובר בהספק מרבי של 116.7 כ"ס, המהווים עלייה קלה לעומת הספק מנוע ה-L50G, שעמד על 114 כ"ס.
מבחינת העיצוב, סביבת המפעיל והנדסת האנוש לא מדווח על שינויים בדגמים החדשים, כאשר החדשות מתמקדות כאמור במנועים הנקיים, החזקים והחסכוניים יותר – אך לא רק. גם המערכת ההידראולית משופרת כאן, כאשר בוולוו מצהירים על עוד 20% ספיקה המובילה לשיפור במהירויות העלייה/ירידה של הבוכנות של עד 26% בהחלט משמעותיים. המשמעות היא קיצור מהותי של זמני העבודה, מה שיחד עם החיסכון בצריכת הדלק אמור להוביל לחבילה כוללת של כלי יעיל וזול משמעותית לתפעול ותחזוקה, כהבטחת אנשי וולוו.

מעמיס וולוו L45H

מעמיס וולוו L45H

מבין מערכות הבטיחות המוצעות עם צמד המעמיסים החדש ראויה לציון מערכת בקרת העומס ה"אינטליגנטית", כפי שהיא מוגדרת על ידי וולוו; מערכת זו קוראת בכל רגע נתון את המשקל המורם באמצעות הזרועות ומונעת בעת הצורך עומס יתר. כמו כן היא מווסתת את כמות ועוצמת הספיקה מהמערכת ההידראולית בכל רגע נתון, בהתאם לעומס ולצורך, במטרה להציע פעולה יעילה ככל הניתן בכל שלב בעבודה, מבלי לערב את המפעיל בנושא זה. לדברי וולוו מדובר הן במערכת בטיחותית והן במערכת התורמת חלק משמעותי לחיסכון בבלאי ובצריכת הדלק.

מעמיס וולוו L50H

מעמיס וולוו L50H