מזרעה Amazone ED03
,

'אייר סידר' חדש מאמזון

אמזון הגרמנייה (Amazone) משיקה סדרת מזרעות דריל חדשה תחת השם ED03. סדרה ED היא שם מוכר בהיצע היצרנית, כאשר ED03 העדכנית היא הדור השלישי בשושלת, כמובן עם שורת חידושים ועדכונים.
החידוש המשמעותי ביותר הוא הוספת מערכת בקרה, תקשורת ושליטה Isobus עדכנית, המאפשרת בקרה ממוחשבת נוחה וקלה על כל מערכות ופונקציות המזרעה, יחד עם אפשרות לעבודה מתוזמנת ומדויקת עם ציוד נוסף של אמאזון, כמו גם להתחבר למערכת ניווט לטובת דישון מונחה מדויק.

מזרעה Amazone ED03

מזרעה Amazone ED03


סדרת המזרעות החדשות קיבלה מערכת הידראולית חדשה לגמרי ומערכת מדידה חשמלית – חדשה אף היא. החלק המכאני במערכת נותר על כנו, וזאת לאחר ש"במשך השנים הוכחה מערכת זו כאמינה באופן יוצא דופן", כפי שהסבירו אנשי אמזון.
עוד חדש במזרעות המושקות עתה היא אפשרות הכיוון הגדולה מבעבר של כל חלקי המנגנון המכאני, כולל מגוון הגלגלים, להבי ה'דריל', הצלחות המובילות ועוד, במטרה להתאים באופן מיטבי את המזרעות החדשות למגוון רחב יותר של סוגי אדמה, ומצב השטח (לחות, דחיסות, רמת עיבוד וכיו"ב).
עוד חדשה מתייחסת למיכל הדישון הניתן לחיבור למזרעות, שנפחו גדול מבעבר וחלקו התחתון תוכנן מחדש על מנת למזער מצבים בהם חומר נתקע ואינו יוצא דרך הצנרת הייעודית.
הודות לשיפורים אלו מתיימרת המזרעה החדשה להציע יכולת זריעה מהירה יותר, אמינה יותר (פחות סתימות ותקלות) ומדויקת יותר, מה שמוביל לעבודה בתפוקה גבוהה מבעבר. הודות לאלו כוללות המזרעות החדשות מיכלי זרעים הגדולים בכ-25% ביחס לדגמי סדרה ED הקודמת.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית מזרעות אמזון לארץ, ניתן ללחוץ כאן