מפזרת דשן Rauch TWS 85.1
,

מדשנת: משתיים יוצאת אחת

מפזרת דשן Rauch TWS 85.1

מפזרת דשן Rauch TWS 85.1


יצרנית המיכון החקלאי הגרמנייה ראוך (Rauch) חושפת מפזרת דשן נגררת חדשה, לדישון שטחים גדולים, תחת השם Rauch TWS 85.1. אנשי מומחית ציוד הדישון מדגישים כי מאחורי המפזרת החדשה נמצא פיתוח עצמי מן המסד, הנשען על ניסיון ארוך בשנים והיזון חוזר מצד לקוחות, ומטרה לאפשר גרירת משקל גבוה ככל הניתן – תוך יצירת מינימום לחץ על הקרקע.
המדשנת החדשה TWS 85.1 בנויה משני חלקים עיקריים, שחוברו יחד; הנגרר הכולל מיכל דישון גדול – 8,200 ליטר נפחו – ומערכת פיזור הדשן, כשבמקרה דנן מדובר במפזרת המחוברת ב-3 נקודות הכוללת שתי צלחות פיזור דשן. המערכת הסטנדרטית היא ה-Axis.2 המוכרת של ראוך, היכולה לשאת 1,400 ליטרים נוספים של דשן. בסה"כ, אם כן, מציעה מדשנת הקומבינציה הנגררת החדשה יכולת נשיאה של 9,600 ליטר מכובדים בהחלט של דשן מגורען. הלקוח יכול לבחור מערכות פיזור נוספות מסדרה Axis, לפי הצורך ודרישותיו. כאופציה מוצעות ה-Axis H ההידראולית, ה-Axis M המכאנית, כמו גם ה-Axis 30.2 וה-Axis 50.2 המציעות רדיוס פיזור של עד 42 ועד 50 מ', בהתאמה.
מבנה המדשנת כולה, העשויה 2 חלקים, מאפשר עבודה עם מערכת הפיזור בנפרד, מחוברת בשלוש נקודות במקום לעגלת הדשן – רתומה היישר לטרקטור. כך ניתן להשתמש במדשנת החדשה גם כאשר יש צורך בדישון שטח קטן יותר, ללא הצורך להיגרר עם המכונה המגודלת השלמה, וכמובן להרכיבה בחזרה כאשר נדרשת מלוא יכולת הדישון.
מפזרת דשן Rauch TWS 85.1

מפזרת דשן Rauch TWS 85.1


ראוך מציעה את המדשנת TWS 85.1 עם מגוון סוגי גלגלים ובשלושה מפתחי גלגלים לבחירה: 1.8, 2.0 או 2.25 מ'. מפזרת הדשן החדשה מאפשרת פיקוח ושליטה מתוך הקבינה, ובכלל זה מהירות הוצאת הדשן, טווח פיזורו, תזמון מול מהירות הנסיעה ועוד. תחת סעיף הנדסת האנוש מוצעים במדשנת החדשה גושות הן למיכל הדשן, הן למפזרת, למנגנון המילוי והריקון, למערכות החשמל ולמעקב ויזואלי מוצע חלון בגוף מיכל הדישון, למעקב נוח אחר כמות הדשן שנותרה.
לקבלת פרטים נוספים אודות המדשנת החדשה ניתן לפנות ליבואנית לארץ, בלחיצה כאן