קומבין גזר Dewulf GB1
,

קומביינים חדשים לגזר

דה-וולף הבלגית (Dewulf), מומחית הקומביינים לצמחי שורש, משיקה את הדור הבא פרי פיתוחה של קומבייינים נגררים המיועדים להוצאת גזר. מדובר בקומביינים המוצעים לשורה אחת או לשתיים כאשר שני הדגמים משויכים לסדרה חדשה הנקראת GB. לשורה אחת מוצע ה-GB1 ולשתי שורות ה-GB2. שני הקומביינים מצוידים בטכנולוגיה העוקרת, מרימה, מסיעה ומאחסנת את הגזר בפעולה אחת, כאשר אנשי היצרנית טוענים כי בשני הדגמים החדשים מיושמות המערכות העדכניות ביותר בתחום כיום. "שני הקמביינים החדשים תוכננו לתפקד בתנאיי העבודה הקיצוניים ביותר – ולעשות זאת באופן היעיל והחסכוני ביותר", הובטח בהודעה לעיתונות מפי אנשי דה-וולף.

קומבין גזר Dewulf GB1

קומבין גזר Dewulf GB1


אנשי דה-וולף טוענים כי מערכת האיסוף תוכננה מחדש, עם יכולות דיוק וחיתוך אמינות מבעבר ומהירות עבודה גבוהה יותר, מה שמבטיח תפוקה גבוהה יותר עם אותו הספק ואותה האנרגיה הנדרשת מהטרקטור הגורר. לקומביינים החדשים רצועות להרמת הגזר באורך של 14 מטרים – מעבר למינימום הנדרש, כהסבר היצרנית – במטרה להגביר את התפוקה ולפזר עומסים. מערכת גיזום העלווה היא חדשה כאן, וכוללת 'מספרים' גדולות מבדגמים קודמים ובעלות פעולה מהירה יותר. מפני הגזם חדשים אף הם ובמידת הצורך, לעבודה בתנאים קשיים במיוחד, ניתן להזמין מנגנון כפול להסתת גזם, למניעת סתימות ולאפשר עבודה מהירה ללא הפרעה.
הקומביינים לגזר החדשים GB1 ו-GB2 מצוידים במנגנון העברת כוח ('גיר') אטום ושאינו דורש תחזוקה, עם הבטחה לפעולה אמינה לאורך זמן. מערכת הובלת הגזר תוכננה ל-0 פחת ואובדן, והקומביינים כוללים מיכל איסוף גדול בנפח 8.2 מ"ק, עם אופציה לקבל מיכל בנפח 10.0 מ"ק. הלקוח יכול לבחור מבין 5 אופציות צמיגhם שונות, בהתאם לדרישותיו הנגזרות מאופי העבודה, סוג האדמה עליה הוא עובד, מידת סכנת השקיעה ועוד.
לקבלת פרטים נוספים אודות צמד הקומביינים החדשים מבלגיה, נתן לפנות ליבואנית לארץ בלחיצה כאן