Mustang 708

Gehl 650

מעמיס לרפתות Gehl 650


יצרנית הצמ"ה האמריקאית גהל (Gehl), בבעלות מאניטו הצרפתייה, משיקה צמד מעמיסים אופניים פרקיים חדשים המותאמים לעבודה בחקלאות – ברפתות ובמרכזי מזון. מדובר במעמיסים גהל 650 וגהל 750 במשקלי עבודה של כ-4.0 וכ-5.0 טון, והמוצעים גם תחת שם המותג מוסטנג – השייך אף הוא למאניטו – (מוסטנג 608 ומוסטנג 708, בהתאמה) בשווקים מסוימים. אלו המעמיסים הפרקיים הכבדים בהיצע היצרניות. בגהל מציינים כי בהליך פיתוח המעמיסים החדשים שותפו חקלאים ולקוחות שנתנו היזון חוזר והערות/הארות, כאשר המטרה היתה להציע מוצר מוגמר שיתחרה בטובים וביעילים בסגמנט.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

לגהל 650 ולמוסטנג 608 מנוע מתוצרת יאנמר המספק 46 כ"ס ולגהל 750/מוסטנג 708 מנוע דויץ עם 55 כ"ס; כל המנועים עומדים בתקני 3B/Tier 4. תא המפעיל חדש לגמרי כאן והוא מוצע בגרסה פתוחה, תחרותית יותר במחיר, ללא דלתות וחלונות, או בגרסה סגורה וממוזגת עם דגש על שטח שמשות גדול ושדה ראיה פתוח סביב וכלפי מעלה ולפנים. בגהל מדגישים עוד כי גם עיצוב חופת המנוע בוצע במטרה לאפשר שדה ראיה נרחב ככל האפשר לאחור.

Mustang 708

מעמיס לרפתות Mustang 708


"המעמיסים החדשים לרפתות פותחו במטרה לעמוד בתנאי העבודה הקיצוניים והקשים ביותר הקיימים במגזרי החקלאות כיום" אמר עם חשיפת המעמיסים החדשים פרדריק קרול, מנהל המוצר בקבוצת מאניטו. "צנרת הידראולית מפלדה, פגושים מאסיביים במיוחד ומאווררים הפועלים גם בכיוון ההפוך לצורך ניקוי המסננים הם רק חלק מהתכונות המוצעות במעמיסים קשוחים אלו", הוא מדגיש.
המעמיסים החדשים מוצעים עם מגוון רחב של אפשרויות צמיגים, ברוחבים ופרופילים שונים לכל ייעוד ומטרה. רוחב המעמיסים החדשים נע מ-1.6 ועד קצת יותר מ-2.0 מ', בהתאם לדגם ולסוג הצמיגים. רשימת התוספות כוללת בין היתר תאורת LED ומערכת הידראולית בעלת ספיקה גבוהה יותר, בעיקר לנדרשים לעבוד עם ציוד רתום.
המעמיסים המופיעים בתמונות כאן הם אבות טיפוס לפני הייצור המסחרי. זה מתוכנן להתחיל במהלך החודשים הקרובים עם תוכניות שיווק ומכירה בארה"ב ובאירופה יחלו במהלך הרבעון הראשון של 2016.