Husqvarna M-ZT61 EFI

הוסקווארנה השבדית, יצרנית ציוד הגינון הממונע הגדולה בעולם, חושפת 2 מכסחות דשא מקצועיות חדשות לקראת האביב הקרוב. מדובר במכסחת רכובה ובמכסחת דחיפה, אך בעלת הינע עצמי – במקרה זה מדובר בהינע כפול (4×4).

Husqvarna LC221Ai

Husqvarna LC221Ai


הדגם הראשון – Husqvarna LC221Ai – מיועד לבעלי מדשאות גדולות או לגננים מקצועיים, בפרט הנדרשים לעבוד במשטחים שאינם ישרים ומפולסים. מדובר במכסחת ' walk-behind' הנוסעת בכוחות עצמה והמונעת בכל ארבעת גלגליה במטרה לאפשר עבודה גם בתנאים פחות נוחים, במצבי לחות או שיפועים ובתוך אלו להציע מהירות עבודה קבועה ונטולת עיכובים כתוצאה מהחלקה או היתקעות. הדגם החדש קיבל עיצוב עדכני ותכנון גוף ונקודות חיבור גלגלים המתיימר להציע מיצוי מיטב הפוטנציאל ממכונה כזו, בכל הקשור לנסיעה חלקה. ל- Husqvarna LC221Ai סל איסוף גדול בנפח 80 ליטר, להב בקוטר 21" (כ-53 ס"מ) ומנוע בריגס&סטראטון קל להתנעה, ללא משנק או מפחת קומפרסיה. המחיר בארה"ב עומד על 550$.
Husqvarna M-ZT61 EFI

Husqvarna M-ZT61 EFI


המכסחת החדשה השנייה היא מסוג 'בלרינה', קרי: לנסיעה עצמית עם מפעיל והיא נקראת Husqvarna M-ZT61 EFI. מדובר במצטרפת האחרונה למשפחת מכסחות ה-M-ZT המיועדת לבעלי מדשאות גדולות או גננים מקצועיים. גם כאן המנוע הוא מתוצרת בריגס&סטראטון, עם הזרקת דלק והמייצר 27 כ"ס. בהוסקווארנה טוענים כי בדגם זה בוצעו חיזוקים בשלדה ובאיזורים במרכב המיועדים לדריכה. סביבת המפעיל עודכנה אף היא במטרה לשפר את הארגונומיות ולהקל בעבודה ממושכת. המכסחת החדשה מציעה רוחב כיסוח של 61" (כ-155 ס"מ) ואופציה להוסיף (בתשלום) סל איסוף לגזם. מכסחת מקצועית זו מוצעת בארה"ב במחיר 6,000$.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית הוסקווארנה לארץ, לחצו כאן