John Deere 9009A TerrainCut
John Deere 9009A TerrainCut

John Deere 9009A TerrainCut

ג'ון דיר משיקה מכסחת דשא חדשה לתנאי קרקע משובשים מסדרה A. מדובר בג'ון דיר 9009A TerrainCut שעם השקתה הופכת למכסחת הגדולה בהיצע הענק הירוק, עם מערכת הכוללת 5 שולחנות כיסוח נפרדים ועצמאיים (3 קדמיים ו-2 מרכזיים, בין הסרנים, עם חפיפה) והבטחה להציע מהירות ואיכות כיסוח הטובים בקטגוריה.

John Deere 9009A TerrainCut

John Deere 9009A TerrainCut

ג'ון דיר 9009A TerrainCut החדשה מציעה רוחב כיסוח כולל של 274 ס"מ. רוחב זה מכוסה על ידי 5 מערכות כיסוח רוטוריות נפרדות ('שולחנות') ברוחב 68.6 ס"מ כל אחת. החלוקה לחמש יחידות נפרדות ובלתי מושפעות האחת מהשנייה מאפשרת כיסוי שטח יעיל ורמת כיסוח גבוהים באופן חסר תקדים, טוענים בג'ון דיר, כאשר המנוע החזק מאפשר עבודה במהירות גבוהה ובשורה התחתונה מוצע כאן כלי לגננים העובדים בהיקפים גדולים ולנדרשים לכסח דונמים רבים של מדשאות.

John Deere 9009A TerrainCut

John Deere 9009A TerrainCut

בג'ון דיר לא מפרטים אודות מוצא או נפח המנוע, אך מדווחים כי מדובר ב-4-צילינדרי דיזל עם 55 כ"ס מרביים ומערכת הזרקה ישירה. המנוע עומד בתקני Tier 4. למכסחת מערכת הגבהה והורדת גובה הכיסוח ללא הצורך לרדת מהכלי. צלחות הכיסוח מופעלות על ידי מנגנון הידראולי ואופן ביצוע העבודה ניתן לכיול ותכנות מראש באמצעות מערכת ה-TechControl של ג'ון דיר, המאפשרת קביעת מדדים רבים ושמירתם, בהם מהירות העבודה, מהירות נסיעה מנהלתית, מהירות הסיבוב בקצה החלקה, היחס בין מהירות סיבוב צלחות הכיסוח למהירות הנסיעה – בהתאם לתנאי העבודה ועוד. צד דיגיטלי גדול מאפשר קיבוע וכיול תכונות אלו, יחד עם איסוף וקבלת מידע אודות צפי טיפולים, איתור תקלות, מדדי תחזוקה שוטפת, מצב הדלק והשמנים ועוד.
בג'ון דיר יחלו בשיווק המכסחת החדשה בדצמבר הקרוב באירופה. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית ג'ון דיר לארץ, לחצו כאן

 

עוד חדשות על ציוד הכיסוח של ג'ון דיר:
ג'ון דיר ZTrak Z997R
ג'ון דיר S240 Sport
ג'ון דיר X950R
ג'ון דיר X310
ג'ון דיר X700
ג'ון דיר EZtrak
ג'ון דיר R47
רובוט הכיסוח של ג'ון דיר