New Holland New T7.315 Heavy Duty
,

סדרה חדשה: ניו הולנד T7 Heavy Duty (וידאו)

New Holland New T7.315 Heavy Duty

ניו הולנד T7 HD החדש זהה מכאנית לקייס אופטום ולשטאייר טרוס. העיצוב הוא ניו הולנד אופייני, עבור אלו המעדיפים כחול על פני אדום

יצרנית המיכון החקלאי והטרקטורים CNH – קייס-ניו-הולנד, בבעלות קונצרן פיאט – חשפה לפני כחודשיים את הקייס אופטום (CASE Optum) – סדרת טרקטורים חדשה; הרעיון מאחורי פיתוח והשקת הסדרה החדשה הנו להציע הספק גבוה באריזה קומפקטית יחסית, כאשר במקרה של קייס הממדים דומים יותר למוכר בסדרת הקייס פומה אבל ההספקים נושקים לסטנדרט המוצע על ידי הטרקטורים הגדולים והחזקים יותר מסדרה קייס מאגנום.

טרקטור שטאייר טרוס (Steyr Terrus) – הגרסה האוסטרית לקייס אופטום ולניו הולנד T7 HD

טרקטור שטאייר טרוס – הגרסה האוסטרית לקייס אופטום ולניו הולנד T7 HD

לאחר השקת הקייס אופטום מגיע הזמן להשיק את שתי הסדרות-אחיות הזהות מכאנית, מבית ניו הולנד ו-שטאייר. זו האחרונה הנה יצרנית אוסטרית וותיקה ומוערכת, שמאז 1996 היא בבעלות קייס (שבתורה הפכה לחלק מקונצרן CNH ב-1999). השקת סדרת הטרוס (Steyr Terrus) החדשה שלה מעוררת עניין רב במולדתה כמו במדינות נוספות במרכז אירופה, בין היתר בגלל שמדובר בטרקטור החקלאי החזק ביותר מתוצרתה עד כה. אבל, מתחת לפח המעוצב על-פי הקו המוכר של שטאייר מדובר בקייס אופטום לכל דבר ועניין, בדיוק כמו סדרת ה-T7 Heavy Duty החדשה של ניו הולנד; כולן אותה הגברת רק בשינוי האדרת.
כמו עם סדרת האופטום של קייס כך מושקת סדרת ה-T7 HD החדשה עם 2 גרסאות בלבד: T7.290 המקבילה לקייס אופטום 270 ו-T7.315 המקבילה לקייס אופטום 300. אצל שני הדגמים מדובר בהספק מרבי של 290 ו-313 כ"ס, בהתאמה. למתעניינים במפרט הטכני נמליץ לחזור ולעיין שוב בידיעה אודות הקייס אופטום החדש, שכאמור מפרטו הטכני, סוג ותוצרת המנועים והביצועים הנם זהים למוצע בסדרה אופטום החדשה של קייס (לחצו על התמונה).

CASE Optum

קייס אופטום היה הראשון להיחשף כסדרה כל-חדשה בקייס ובקונצרן CNH כולו.

בניו הולנד מתגאים כי בסיס הגלגלים בסדרה T7 HD החדשה כמעט וזהה לאורך בסיס הגלגלים של הטרקטורים מסדרה 'גנסיס 70' שהושקה ב-1993. המסר אותו רצו להעביר עם ציון עובדה זו הוא בכך שבאותו הגודל ה"קומפקטי" יחסית של טרקטורי העיבוד החזקים מלפני למעלה מ-20 שנה, מוצע כיום טרקטור חזק באופן משמעותי, חסכוני ויעיל בהרבה – מבלי לגדול ולתפוח בממדיו.

New Holland New T7.315 Heavy Duty

New Holland New T7.315 Heavy Duty

הנוסחה של "קטן אבל שרירי" – הכל בפרופורציות כמובן, זה לא טרקטור למטעים… – הופכת דגמי סדרה חדשה זו של ניו הולנד, בדיוק כמו את אחיהם התאומים מבית שטאייר (טרוס) וקייס (אופטום) למותאמים למשימות עיבודים כבדים למיניהם לצד גרירה, עבודה במרכזי מזון ורפתות – גם עם כף קדמית ועוד משימות. בכך הופך טרקטור זה לרב תכליתי ושימושי ומותאם למשקים רבים – הן באירופה והן בארה"ב – הדורשים טרקטורים רב תכליתיים באמת, אך בליגת ההספק הגבוהה יותר.

New Holland New T7.315 Heavy Duty

New Holland New T7.315 Heavy Duty

שיווק הטרקטורים החדשים מסדרה T7 HD יחל במהלך החודשים הראשונים של 2016. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן

New Holland New T7.315 Heavy Duty

New Holland New T7.315 Heavy Duty