Madame Fou G-Case

Madame Fou G-Case

Madame Fou G-Case


זה רעיון! אם למישהו היה ספק שאתם בענייני מכונות, ציוד ממונע, הרפתקאות מוטוריות או כל כיוון הרפתקני-מכאני אחר, הרי שמעתה תוכלו להבהיר את הפואנטה גם כאשר אתם חנוטים במיטב מחלוצתכם, טסים לחו"ל או נוסעים למלון של סוף השבוע. הג'ריקן המצולם כאן, העתק מדוייק של הג'ריקאן האמריקאי הקלאסי האלמותי, מיוצר על ידי חברה גרמנית בשם 'מאדאם פו' (Madame Fou) שהסבה אותו למזוודת נסיעות (Trolly) ייחודית ובהחלט מגניבה בשם G-Case.
Madame Fou G-Case

Madame Fou G-Case


שם הדגם הוא שם גנרי שמשמש גם לתאר מזוודות או ארגזים עמידי מכות וטלטלות, בהם ניתן להוביל ציוד רגיש כמו מצלמות, רכיבים אלקטרוניים, מחשבים וכיו"ב, והוא נבחר שלא בכדי; מעטפת המתכת הקשיחה עוטפת דיפוני ספוג, המוצעים במגוון סוגים ורמות קושי, בכלל זה כאלו בהם ניתן לחתוך החוצה את צורת הציוד הדורש הגנה, בדומה לתיקי צילום. המזוודה היא במידות 46x35x16 ס"מ (עובי, רוחב וגובה בהתאמה) – מידות המתאימות להיכנס לתא אחסון תיקי הנשיאה הנכנסים למטוס.
Madame Fou G-Case

Madame Fou G-Case


תיק ה-G-Case מוצע בכמה גוונים, כולם צבע על בסיס אבקה רב שכבתי. כבכל מזוודת נסיעות מותקנת גם כאן ידית אחיזה נשלפת עם מתפס עליון מצופה גומי. הנעילה מתבצעת על ידי מנעול 'פרפר' הניתן לנעילה באמצעות מנעול תלי, וכמובן שבתחתית יש צמד גלגלים ורגלית שמאפשרת העמדה יציבה.
המחיר נשמע סביר בהחלט: 168 יורו באתר היצרנית, לא כולל משלוח (המשלוח באירופה הוא בחינם). נדלקתם? לחצו כאן בכדי להגיע אל אתר היצרנית.
Madame Fou G-Case

Madame Fou G-Case