Carraro VLB

יצרנית הטרקטורים האיטלקייה קרארו (Carraro) השיקה במסגרת תערוכה חקלאית באיטליה את הדור הבא של טרקטורי המטעים והכרמים שלה. מדובר בסדרות FL ו-VLB החדשות, המחליפות את הסדרות FB ו-VL המוצעות גם בארץ. בשלב זה פורסמה תמונה אחת בלבד ומפרט טכני מצומצם.

Carraro VLB&FL

Carraro VLB&FL


קרארו FL הוא טרקטור מטעים נמוך וצר (מפתח גלגלים קדמי: 111.5 ס"מ) והקרארו VLB הוא טרקטור המיועד במיוחד לעבוד בכרמים, וגם הוא נמוך, אך רחב עוד יותר (מפתח גלגלים קדמי: 146 ס"מ) ומיועד לפיכך בעיקר לעבודות בשיפועי צד. שני הטרקטורים חולקים מכלולים ומערכות רבות, בראשן המנוע. הספק הוא FPT (פיאט תעשייתי) והמנוע בעל 4 הצילינדרים מצוייד במגדש טורבו ומצנן ביניים ומציע 100 כ"ס. קרארו מציעה בחירה בין שתי תיבות הילוכים – חדשות לדגמים אלו, להצהרתה – בקונפיגורציית 24+24 עם 'רוורסר' מכאני ו-Hi/Lo סינכרוני, או 24+12 עם 'רוורסר' אלקטרו-הידראולי ו-Hi/Lo אלקטרו-הידראולי אף הוא. לקרארו FL יכולת הרמה של 2,600 ק"ג ולקרארו VLB יכולת הרמה של 2,400 ק"ג בזרועות האחוריות. ל-FL אופציה לזרועות מחוזקות המסוגלות להרים עד 3,000 ק"ג.
דגם ה-VLB מוצע עם עמדת מפעיל פתוחה בלבד, בעוד שאת ה-FL ניתן לקבל גם עם קבינה סגורה וממוזגת.
בקרארו החלו זה מכבר בשיווק ומכירות סלקטיביים של דגמי ה-FL ו-VLB החדשים באיטליה, ובעוד מספר שבועות, לאחר תערוכת 'אגריטכניקה 2015', יתרחב השיווק לכלל השווקים בהם החברה מיוצגת. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית קרארו לארץ, לחצו כאן