Maschio Gaspardo Unico
, , , ,

Maschio Gaspardo – חידושי 2016

יצרנית המיכון החקלאי האיטלקייה מסקיו גאספארדו (Maschio Gaspardo) משיקה ציוד חדש שיוצג לראשנה במהלך תערוכת 'אגריטכניקה 2015'. מדובר במחרשה, מכסחת ועדכון מזרעות ה'דריל' מסדרה Alitalia Perfecta. זו השקת הציוד החדש הראשונה מאז האסון שפקד את היצרנית עם התאבדותו של היו"ר ומייסד החברה אגידיו מסקיו, ביוני השנה בעקבות קשיים כלכליים, ומכאן שהצגת הציוד החדש היא חשובה במיוחד עבור היצרנית המוכרת באירופה, שרינונים ושמועות אודות מצבה הפיננסי איימו לפגוע בתדמיתה.

Maschio Gaspardo Bufalo

Maschio Gaspardo Bufalo


החדשה הראשונה היא הרחבת ליין המכסחות של היצרנית עם הוספת המכסחת האוניברסלית Bufalo המיועדת להירתם לטרקטורים עם עד 200 כ"ס. מכסחת זו מוצעת ברוחב עבודה של 280 או 310 ס"מ וניתנת לריתום קדמי או אחורי, הודות לכפל נקודות עיגון. המכסחת ניתנת לתזוזה ימינה ושמאלה בסיבובי PTO של 1,000 סל"ד מסתובב ציר הלהבים במהירת 1,785 סל"ד, כאשר במסקיו גאספארדו מציינים כי תיבת ההעברה במכסחת היא חדשה ומתוכננת לעמוד בעומסים קיצוניים. משאבה הידראולית מאפשרת כיול עדין של המכסחת ביחס לטרקטור, עם אפשרות הזזתה שמאלה או ימינה למרחק של עד 50 ס"מ. ציר הלהבים חדש אף הוא, מדגישים אנשי היצרנית, וכך גם הלהבים/פטישים עצמם, שתוכננו מחדש עם הבטחה ליעילות גבוהה יותר, ריסוק עדין וקטן יותר ועמידות גבוהה יותר לאורך זמן.
Maschio Gaspardo Unico

Maschio Gaspardo Unico


חידוש נוסף היא המחרשה Unico המוצעת במספר גדלים ושתי רמות אבזור (M ו-L). מחרשה זו היא פרי פיתוח ותכנון עצמיים של מסקיו גאספארדו עם דגש על יכולת ניקוי גבוהה במגוון סוגי קרקע, התנגדות נמוכה במיוחד ומשקל קל. דגש הושם גם על קלות התפעול – הכוונות והחיבור/ניתוק, כמו גם על הנוחות בתחזוקה השוטפת. פרטים נוספים אודות המחרשה החדשה יימסרו במהלך השקתה הרשמית בתערוכת 'אגריטכניקה 2015', כמו מספר הדגמים, מפרט מלא, משקל וכיו"ב.
Maschio Gaspardo Alitalia Perfecta

Maschio Gaspardo Alitalia Perfecta


עוד תוצג קומבינציית מזרעת ה'דריל' Alitalia Perfecta שמעתה תוצע עם רוחב זריעה של 15 ס"מ – בנוסף ל-12.5 ס"מ עד כה – ובכך תרחיב את התאמתה לשימושים נוספים. מזרעת ה'דריל' Corona תוצע מעתה גם ברוחב עבודה של 300 ס"מ, בנוסף לרוחב העבודה איתו הוצגה לפני כשנה – 600 ס"מ. שתי הגרסאות של מזרעת ה- Coronaמצוידות במיכל זרעים בנפח 3.5 מ"ק. הציוד של מסקיו גאספארדו מיובא לארץ על ידי חברת נ. פלדמן ובנו בע"מ.