קומביין תפוחי אדמה Grimme SE260

קומביין תפוחי אדמה Grimme SE260

קומביין תפוחי אדמה Grimme SE260


גרימה (Grimme) הגרמנייה מעדכנת ומשפרת את היצע הקומביינים לתפו"א שלה לקראת 2016. בדגמים SV260 ו-SE260 – קומביינים נגררים לשתי שורות – הותקן מנגנון פניאומטי חדש להפרדת אבנים, ענפים וגופים זרים נוספים העלולים לפגוע במנגנון האיסוף.
מנגנון חדש, חשוב לא פחות, מכונה Comfort Drive והוא מוצע החל מהעונה הקרובה הן בדגמים הנגררים SV260 ו-SE260 והן בקומביינים העצמאיים Varitron 200 ו-Varitron 270. מדובר במערכת המיועדת לקומביינים עם גלגלים גדולים, והמתיימרת למנוע את תופעת הנדנוד שכלים אלו סוטבים ממנה לא פעם, בעיקר בתנאי שטח קשים, והמונעת עבודה בקצב מהיר.
קומביין תפוחי אדמה Grimme SV260

קומביין תפוחי אדמה Grimme SV260


עם מערכת האיזון הנגדי החדשה אין צורך למצוא פתרונות ושעטנזים שונים, דוגמת שימוש בצמדי גלגלים קטנים או בבולמי זעזועים ברמות קשיות שונות בכל גלגל. המערכת מתבססת על בוכנה המחוברת למתלים והיא דואגת באופן אוטומטי לשמור על הכלי מאוזן. בגרימה טוענים כי מדובר בפיתוח מהפכני שיכול להעלות את קצב העבודה בעד 30%.
חידוש נוסף הוא בקומביין העצמאי גרימה VARITRON 470 המיועד לטפל ב-4 שורות המקבל בדגם 2016 מערכת מיון פנימית חדשה המכונה GentleFlow.
קומביין תפוחי אדמה Grimme VARITRON 470

קומביין תפוחי אדמה Grimme VARITRON 470


בגרימה טוענים כי מערכת זו עמידה כמעט לחלוטין בפני תקלות וסתימות ועיקרה תוספות של מובילי גומי עבה ואטימות חדשות הדואגים לפצל ולהוליך את תפוחי האדמה משלב האיסוף מהקרקע ועד לשפיכה באופן חלק ונקי, כולל במעבר בין מערכות ההובלה והסינון. שפע תוספות ושינויים קלים אלו, טוענים אנשי היצרנית, הביאו לכדי מערכת אמינה בהרבה מהמוכר, בעלת פעולה חלקה ונטולת תקלות ובשורה התחתונה – מהירה הרבה יותר. יבואנית Grimme לארץ היא חברת יעדים מאשקלון.
Grimme VARITRON 470 GentleFlow

Grimme VARITRON 470 GentleFlow