Claas JAGUAR 980
, ,

קלאאס: שיפור הקומביינים לתחמיץ

Claas JAGUAR 980

Claas JAGUAR 980


קלאאס מרעננת את סדרות הקומביינים לתחמיץ שלה 800 ו-900 לקראת שנת הדגם 2016. מדובר בסדרת שיפורים ותוספות שתהפוכנה לסטנדרט בכל הדגמים החל מהעונה הקרובה.
Claas JAGUAR 940

Claas JAGUAR 940


הקומביינים העדכניים מהסדרות 800 ו-900 יקבלו מעתה כולם כסטנדרט את מערכת בקרת ניהול המנוע Dynamic Power יחד עם מערכת Cruise Pilot – שתיהן פרי פיתוח החברה. מדובר במערכות ממוחשבות הדואגות לכייל ולכוון באופן אוטומטי ואופטימאלי את סל"ד המנוע בהתאם למהירות העבודה, העומס הנובע מסוג הגידול והעומס הנובע מתנאים סביבתיים (בוץ, החלקה, עלייה וכיו"ב). הכנסת מערכות אלו לפעולה מהווה חלק מבקרת השיוט של הקומביינים ומייתרת את התערבות המפעיל בתנאים שונים. מעבר לייעול בעבודה מדובר בדאגה לכך שהכלי יעבוד בכל רגע נתון באופן אופטימאלי מבחינת ניצולת המנוע, במטרה לחסוך בבלאי ובצריכת הדלק.
Claas JAGUAR 870

Claas JAGUAR 870


שיפור נוסף הוא בהוספת מערכת בקרת לחצי אוויר מתוך תא המפעיל גם על הגלגלים האחוריים, בנוסף לבקרה על הגלגלים הקדמיים, כפי שהוצע עד כה. צמד תופים חדש מתווסף להיצע, לתירס בקוטר גדול מהסטנדרט ולגידול צפוף במיוחד. תאורת LED מוצעת עתה כאופציה בתשלום עבור כל הכלים ומערכת נעילה ואבטחה לדלת תא המפעיל, פתח מפתח ההצתה ופתח התדלוק עם קוד אישי מוצעת כאופציה, להגברת השמירה על הציוד. חידוש אחרון מתייחס לתנאי העבודה, שמעתה יהפכו נעימים יותר הודות לכיסא מפעיל חדש ומפואר במיוחד, הכולל ציפוי עור וריפוד חדש.
לפניה ליבואנית הציוד של קלאאס לארץ, לחצו כאן
Claas JAGUAR 840

Claas JAGUAR 840