Krone ActiveMow
,

מקצרה קלה חדשה מ-Krone

Krone ActiveMow

Krone ActiveMow


קרונה הגרמנייה (Krone) משיקה משפחת מקצרות דיסקים חדשה בשם ActiveMow. מדובר בחמישה דגמים המוצעים ברוחבי עבודה של 205-361 ס"מ והמתבססים על טכנולוגייה המוכרת זה מכבר מסדרות ה-Profi של היצרנית, אך עם שינויים במבנה הדיסקים, המרחק ביניהם ומבנה הגוף עצמו; טכנולוגיית ה-SmartCut של קרונה מיושמת גם כאן, ועיקרה שימוש בדיסקים אליפטיים הממוקמים באופן א-סימטרי, כך שהחיתוך הראשוני, במפגש עם הצמחייה, נעשה באופן יעיל ונקי יותר, על פי קרונה.
עם סדרת המקצרות החדשה ActiveMow מחליפה קרונה את סדרת המקצרות AM שייצורה יופסק.
במקצרות כלולות טכנולוגיות האבטחה המוכרות מסדרת ה-Profi, חיזוקים שונים והאפשרות לקפל את המקצרה לטובת ניידות נוחה – עד 100 מעלות כלפי מעלה, במקרה זה. גוף המקצרה מרותך מסביב בכדי למנוע תחזוקה ולהציע חוזק וקשיחות מרביים. הדיסקים כוללים אבטחה ונעילה מהירות של הלהבים לצורך החלפה קלה ונוחה גם בשטח.
בקרונה מסבירים כי ההספק ומהירות העבודה העולים תמידית של הטרקטורים כיום הובילו לתכנון מחדש גם של החיבור לטרקטור – זרועות, מיתלים וקורות הפלדה – בכדי לאפשר עבודה אינטנסיבית לאורך זמן ללא נקודות תורפה.
Krone ActiveMow

Krone ActiveMow


מקצרות סדרה ActiveMow החדשה נמכרות בגרמניה בטווח המחירים שבין 10-13,000 יורו, בהתאם לגודל. לפרטים ניתן לפנות ליבואנית קרונה לארץ, בלחיצה כאן.