Schäffer 6680 T

Schäffer 6680 T

Schäffer 6680 T


שפר הגרמנייה (Schäffer) תחשוף באופן מלא ורשמי במהלך תערוכת Agritechnica 2015 בחודש הבא בגרמניה מעמיס טלסקופי חדש מתוצרתה – שפר 6680 T. מדובר במעמיס בינוני במשקלו והספקו בהיצע שפר – עם משקל עבודה הנע בין 5.5 ל-6.0 טון, תלוי באבזור – ומנוע עדכני מתוצרת דויץ המייצר כאן 75 כ"ס.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

כמו כל המעמיסים המוצעים על ידי מומחית המעמיסים לשימוש חקלאי זו מתהדר גם ה-6680 T החדש בזריזות מרשימה יחד עם ביצועים גבוהים; רדיוס הסיבוב הוא 3.50 מ' בלבד (1.75 מ' רדיוס פנימי) ויכולת ההרמה המרבית היא 4.90 מ'. דגם זה מצויד בסרנים חדשים הכוללים מערכת בקרת אחיזה פרי פיתוח היצרנית המכונה High Traction Force במטרה להבטיח אחיזה מיטבית על כל סוג מצע, מה שמוביל לכוח דחף הגבוה ב-20% ביחס לכלים במשקל עבודה דומה שהוצעו עד כה על ידי היצרנית, מבטיחים ב-Schäffer.
מערכת ההנעה ההידרוסטאטית תוכננה והותאמה במיוחד עבור דגם חדש זה, עם הבטחה לניצולת מקסימאלית שלה, ללא איבודי כוח או שחיקה מיותרים וזאת – כך מסבירים בשפר – הודות להתאמה מושלמת בין כל חלקיה, למניעת 'בריחת' הספק או אנרגייה מיותרים. כפועל יוצא מובטחים מהירות תגובה גבוהה, ניצולת מקסימאלית של המערכת ההידראולית ובסופו של דבר – הבטחה לצריכת דלק נמוכה במיוחד, מבלי שהיצרנית נוקבת במספרים.
גם ההיגוי (פירקי) אינו דורש תחזוקה, לטענת אנשי Schäffer, ומובטחת מהירות תגובה גבוהה גם במערכת זו, המאפשרת עבודה מדויקת ומהירה עם מינימום בלאי.

Schäffer 6680 T

Schäffer 6680 T


מהירות הנסיעה המרבית של מעמיס חדש זה נקבעה ל-35 קמ"ש. תא המפעיל נלקח מהדגמים הגדולים יותר של שפר והוא מדגם ה-SCV פרי פיתוח החברה, המתיימר להציע נוחו וארגונומיות גבוהים יחד עם בידוד רעשים מצויין ושדה ראיה מיטבי לכל הכיוונים, כולל כלפי מעלה להקלת עבודות בגובה, דוגמת העמסת חבילות חציר. ב-Schäffer טוענים כי מדובר בקבינה המציבה סטנדרטים חדשים בסגמנט משקל זה ובהיצע גרסה עם קבינה מוגבהת במעט, כאשר נדרש שדה ראיה רחוק ורחב עוד יותר.
לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לישראל פרחי, מנהל המכירות בחברת מ. מיכאל, בטלפון נייד מס' 050-8805416 או בדוא"ל israel@m-michael.com