Polaris Ranger EV
, ,

פולריס ריינג'ר חשמלי במבצע (וידאו)

Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV


חברת ד.ל.ב. מוטוספורט – מקבוצת דויד לובינסקי – יבואנית פולריס לארץ, מודיעה על מבצע מכירות מיוחד לחקלאים עבור הפולריס ריינג'ר EV; מדובר בגרסה החשמלית של הריינג'ר, רכב ה-UTV המוכר, המציע מנוע חזק ויכולות גרירה והעמסה ראויים, אך עם יחידת הינע חרישית על טהרת החשמל ו-0 פליטת מזהמים וצריכת דלק.
במסגרת המבצע יוצע הריינג'ר החשמלי במחיר הרגיל שלו – 65,000 ₪ לפני מע"מ – אך ב-24 תשלומים שווים באמצעות כרטיס האשראי, ללא ריבית.
"ד.ל.ב. מוטוספורט מספקת היום מענה לצרכים המגוונים של חקלאים העובדים בשטח", אומר רווה תבורי, ראש תחום תחבורה חשמלית בד.ל.ב מוטוספורט. "הדגם החשמלי מאפשר חיסכון עצום בעלויות התחזוקה והדלק. אנו רואים שביעות רצון רבה מאוד מהלקוחות שהתקדמו לריינג'ר חשמלי שנותן להם מענה מצוין ככלי עבודה ייעודי שמצריך גם יכולות שטח".
לריינג'ר החשמלי 30 כ"ס והוא אינו דורש עמדת טעינה מיוחדת ומותאמת בכדי להטעינו; די בשקע 220V סטנדרטי הקיים בכל בית, סככה, מחסן או רפת. טווח הנסיעה המוצהר בין הטעינות עומד על כ-80 ק"מ. לריינג'ר EV יכולת גרירה של כ-680 ק"ג ויכולת העמסה מרבית של כ-450 ק"ג. ההינע הוא כפול (4×4) ויחד עם נעילת דיפרנציאל אחורי הניתנת לשילוב מוצע כושר עבירות גבוה. המהירות המרבית מוגבלת ל-40 קמ"ש. פרטים נוספים ניתן לקבל בדוכן ד.ל.ב. מוטוספורט בתערוכה או בטלפון *2717
Polaris Ranger EV

Polaris Ranger EV

וידאו מההשקת הריינג'ר EV לעיתונות ב-2011 במונטנה: