Echo CS-501SX

Echo CS-501SX

Echo CS-501SX


יצרנית הציוד לגינון ומסורי השרשרת היפנית אקו (Echo) משיקה מסור רב-שימושי חדש בקטגוריית ה-50 סמ"ק; האקו CS-501SX מיועד לתפקד במגוון משימות בבית, בחווה ובמשק ומותאם לעבודות החל בתחזוקה וטיפול בענפים גדולים או בעצים שקרסו, עבור במשימות גננות מגוונות ועד לעבודה בכריתת והכנת עץ להסקה.
מסור ה-CS-501SX החדש מתהדר במפרט טכני מרשים בהחלט, כאשר מעל לכל בולט המשקל הנמוך – 4.7 ק"ג בלבד. מנוע ה-50 סמ"ק בקירוב מייצר הספק מרבי של 3.55 כ"ס והוא עומד בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר באירופה, בין היתר הודות להיעדר קטליזטור שמוסיף על משקל הכלי, וזאת בשל טכנולוגיית הצתה ותכנון תא שריפה מתקדמים, כפי שמסבירים באקו.
Echo CS-501SX

Echo CS-501SX


במסור החדש נעשה שימוש בחלקי אלומיניום קל משקל, בכלל זה ידית האחיזה האחורית. למסור מערכת התנעה קלה במצב קר או חם עם מפחת קומפרסיה אוטומטי ובאקו מדגישים את בולמי הזעזועים החדשים המתיימרים להפחית לרמות חסרות תחרות את הויברציות המועברות אל ידי המפעיל. כל הברגים המקבעים את החיפוי הימני, הסוגר על הלהב, מאובטחים לגוף המסור, כך שבעת החלפת הלהב אין חשש מאיבוד ברגים בשטח. מכסה מסנן האוויר ניתן להסרה ללא כלי עבודה, באופן ידני, כאשר במקביל מדווחים באקו על התקנת מסנן אוויר חדש בכלי זה, הדורש תחזוקה מופחתת וטווח ארוך יותר בין ניקוי לניקוי. האקו CS-501SX מוצע עם להבים באורך 38, 45 או 50 ס"מ. Echo מעניקה ל-CS-501SX החדש שנתיים אחריות בשימוש מקצועני וחמש שנות אחריות בשימוש פרטי/חובבני. לפניה ליבואנית אקו לארץ, לחצו כאן