CASE Steiger 2016
,

שיפור הענקים בקייס (וידאו)

CASE Steiger 2016

CASE Steiger 2016


ג'ון דיר רק החלה בשיווק המתחרה הישיר מול דגמי הקייס סטייגר המונעים בזחלים – ג'ון דיר 9RX – ובקייס מדווחים על רענון ושיפור היצע הטרקטורים הכבדים שלהם לעונה 2016. ניתן להניח כי שמועות המדברות על שלב מתקדם בפיתוח הדור הבא של טרקטורי הזחלים הפרקיים הכבדים של קייס הן אמיתיות, אך סביר להניח שלא נראה קייס סטייגר חדש לגמרי לפני לפחות עוד שנה וחצי-שנתיים מהיום. בינתיים, בכדי להמשיך ולהציע כלים תחרותיים בסגמנט העל של טרקטורי העיבוד החקלאיים, מוצעים בדגמי הסטייגר העדכניים ל-2016 – הן האופניים והן הזחליים – שורה של שיפורים ועדכונים, כאמור. "תגובות והערות מצד מפעילים ולקוחות הם שהנחו אותנו בכל שיפור, עדכון ושינוי שביצענו בטרקטורים הכבדים שלנו לקראת 2016", אומר עם פרסום ההודעה לעיתונות מיטש קייזר (Mitch Kaiser), מנהל השיווק במחלקת Steiger tractor בקייס. "מהנדסינו בילו זמן רב עם החקלאים בשטח, אספו הערות והארות הנוגעות לשיפור ושדרוג הציוד וישמו אותן בדגמי 2016, במטרה להשאיר את טרקטורי הסטייגר כמובילים את הסגמנט, הן באיכות החיים עבור המפעיל, הן בעלויות ובחיסכון בדלק והן בשורה התחתונה – בתפוקה חסרת התחרות".
שיפור ראשון, ואולי המשמעותי ביותר, מתייחס לתיבות ההילוכים. בקייס הצליחו להגיע למצב בו העברות ההילוכים מתבצעות במהירות גבוהה ב-20% מעד כה, מה שמוביל לניצולת מנוע הגבוהה ב-2-5% הודות לחיסכון בזמן ההעברה. שינוי בקבוצות הילוכים או בין השילוב לנסיעה קדימה לאחור מתבצע עתה במהירות הגבוהה ב-38% ביחס למצב עד כה, עם הבטחה לתרום גם כאן ליעילות ולחיסכון בצריכת הדלק, אך גם לנסיעה חלקה יותר וריסון משמעותי במכות הכוח המועברות דרך תיבות ההילוכים, מה שמבטיח לתרום לאמינות ולצמצום התקלות הנובעות מעומס לאורך זמן.
CASE Steiger 2016

CASE Steiger 2016


התאורה בדגמי קייס סטייגר החדשים ל-2016 תוצע על טהרת טכנולוגיית ה-LED רבת העוצמה אך החסכונית בצריכת החשמל שלה. בקייס מבטיחים שמערכת התאורה החדשה תאפשר "עבודה בלילה באור יום", עם תאורה בהירה ורבת עוצמה באופן משמעותי מהמוכר עד כה.
מערכת ההיגוי (מדובר בציוד פריק, להזכירכם) עברה אף היא שדרוג ושיפור, ומתיימרת להציע עתה תגובות מהירות יותר לפקודות המפעיל דרך גלגל ההגה, עצירת פעולות היגוי ושינויי כיוון משוככים יותר, עם פחות 'מכות' ויציבות גבוהה יותר בשמירה על הכיוון האמורה להיות מורגשת בעיקר בנסיעות מנהלתיות על דרכים סלולות או כבישים.
מערכת חדשה העוזרת לבצע סיבובים בסוף שורה מוצעת מעתה כסטנדרט, כאשר בקייס מבטיחים ביצוע מדוייק וקצר יותר של הסיבוב, כחלק ממערכת ההיגוי האוטומטי. מדובר בשיפור קטן כביכול, אך אנשי היצרנית מציינים כי במצטבר, במהלך ימי עבודה ארוכים, מדובר בחיסכון אמיתי של זמן ההולך לאיבוד בשל הפניות הנדרשות עם כלים כה גדולים ומסורבלים.
שיפור אחרון מתייחס למראות, שהוחלפו בחדשות המתיימרות להציע שדה ראיה רחב יותר לאחור ומערכת חדשה המשדרת תמונה מפוצלת על הנעשה מאחורי הכלי – אל המסך המרכזי המותקן בעמדת המפעיל.
קייס מציעה כיום 6 רמות הספק עבור דגמי הסטייגר שלה, ב-12 דגמים בסיסיים שונים – 6 זחליים ו-6 אופניים. למעט דגם הבסיס – קייס סטייגר 350 – לו מנוע 8.7 ליטר המציע 350 כ"ס עם 'פיק' של עד 390 כ"ס – כל יתר הדגמים מונעים באמצעות מנוע 12.9 ליטר. כל המנועים הם מתוצרת FPT – מחלקת המנועים התעשייתיים של פיאט, קונצרן שגם חברת קייס מהווה חלק ממנו. דגמי קייס העדכניים – בנוסף ל-350 – הם כדלקמן: קייס סטייגר 400 (הספק מרבי 446 כ"ס); קייס סטייגר 450 (הספק מרבי 502 כ"ס); קייס סטייגר 500 (הספק מרבי 557 כ"ס); קייס סטייגר 550 (הספק מרבי 613 כ"ס) וקייס סטייגר 600, החזק בהיצע, עם הספק מרבי העומד על 669 כ"ס מרשימים.
CASE Steiger 2016

CASE Steiger 2016