Mitas HC 3000
,

החדש של Mitas לקומביינים

Mitas HC 3000

Mitas HC 3000


יצרנית הצמיגים הצ'כית מיטאס (Mitas) משיקה סדרת צמיגים חדשה המיועדת לשרת על קומביינים – הן לתחמיץ והן לתבואות. הסדרה החדשה – מיטאס HC 3000 – מצוידת בטכנולוגיה המכונה על ידי היצרנית Very High Flexion, או בקיצור VF, ועיקרה יכולת נשיאת משקל גבוהה יותר במקביל לכושר ציפה גבוה יותר בהשוואה לצמיגים סטנדרטיים מקבילים במידותיהם וייעודם. במיטאס טוענים כי מבנה והרכב הצמיג מעניקים לו יכולות עמידות ושרידות גבוהות ביותר, יחד עם "הסתפקות" במועט בכל הקשור ללחץ האוויר, קרי: אותן התכונות שהוזכרו אך עם לחץ אוויר נמוך יותר. בשורה התחתונה: מדובר בצמיג ש'יודע' לשאת הרבה משקל, ולהציע דחיסות נמוכה, על פי מיטאס.
מנתוני היצרנית הרשמיים מדובר במוצר מהפכני, שכן על פי מיטאס מסתפק צמיג זה ב-26% פחות לחץ אוויר בהשוואה לצמיגים סטנדרטיים מקבילים, מה שמשליך כמובן על הלחץ המועבר אל הקרקע.
הצמיג הראשון שהוצא לשוק הוא במידה VF 710/70 R42 והוא מורשה למהירויות נסיעה של עד 50 קמ"ש. נתון זה מאפשר התניידות נוחה ומהירה של ציוד חקלאי גם למרחקים גדולים יחסית, על כבישים ציבוריים. סדרה HC 3000 החדשה מצטרפת לסדרות HC 2000 המיועדת לטרקטורים עתירי הספק וסדרה HC 1000 המיועדת להינעל על מרססי 'סלף'.
צמיגי מיטאס משווקים בארץ על ידי חברת 'תמיג', ללא אתר אינטרנט. לפרטים ניתן לפנות לתקריות המתמחות.