Nissan Navara
,

ניסאן נבארה בדרך לארץ

Nissan Navara

Nissan Navara


ניסאן נבארה החדש נחשף ביוני 2014 במדינה בה ייוצר – תאילנד. למעלה משנה מאוחר יותר משיקה ניסאן את הטנדר החדש באירופה, בגרסה מותאמת לתנאי השוק ביבשת הישנה, ולפיכך הטנדר מתקרב גם אלינו. בישראל צפוי הנבארה החדש לנחות סביב החודשים מרץ-אפריל בשנה הקרובה (2016) כאשר הפרטים המובאים כאן מגיעים מהודעה לעיתונות ששוחררה על ידי ניסאן-אירופה, וההשקה המלאה, הרשמית והציבורית תיערך במסגרת תערוכת הרכב הבי"ל בפרנקפורט, באמצע נובמבר.
Nissan Navara

Nissan Navara


בניסאן נבארה החדש, המכונה גם NP300, הבולט מכל הוא העיצוב, מן הסתם, המשלב קווים מוכרים מהדור היוצא של הטנדר, אך מצליח להפוך אותו באחת למקדם, עדכני וזורם הרבה יותר במראהו. הנבארה מקבל גם מנועים חדשים המתיימרים להיות חזקים, נקיים וחסכוניים מהמנועים המוכרים מהדגם הנוכחי עם הבטחה לחיסכון ממוצע של למעלה מ-10% בהחלט משמעותיים. המנוע החדש הוא בנפח 2.3 ליטר – טורבו-דיזל עם 4-צילינדרים המוצע בשתי רמות הספק: 160 או 190 כ"ס.
Nissan Navara

Nissan Navara


ההינע כולל אפשרות קלאסית לחיבור הגלגלים הקדמיים למאמץ, בשילוב ל-4×4, וכמובן שיש גם אפשרות בחירה בין מצב Hi ל-Lo. הכוח מועבר אל הגלגלים באמצעות תיבה ידנית עם 6 הילוכים או תיבה אוטומטית עם 7 מהירויות וניתן לשלב להינע כפול בדרך המסורתית, קרי: חיבור הסרן הקדמי למאמץ, וכמובן שבהיצע גם בחירה בין מצב Lo למצב High.
ראוי לציון הוא המהפך במתלה האחורי בגרסאות הדאבל קבינה, בהן מקום לעד 5 נוסעים; במקום סרן חי וקפיצי עלים, כמקובל בז'אנר ובטנדרים של ניסאן גם כן, מוצעת מעתה מערכת מתלים רב זרועית וקפיצי סליל, המבטיחים נוחות נסיעה משופרת.
בשלב זה טרם פורסם צפי למחירים או מועד הגעה מדוייק.
Nissan Navara

Nissan Navara