,

מערבלי מזון חדשים מ-Kuhn

Kuhn Knight VSL 200

Kuhn Knight VSL 200


קוהן הצרפתייה (Kuhn) החלה בשיווק שתי סדרות שונות במקביל של מערכות מערבלי מזון לרפתות ודירים, שתיהן בשוק הצפון-אמריקאי תחילה, עם הרחבת מכירות המתוכננת למדינות נוספות בתחילת 2016.
הסדרה הראשונה נקראת Kuhn Knight VSL 200 ומדובר במערבלי מזון וורטיקלים נגררים בתצורת מיכל יחיד המוצעים בנפח 11.9 ו-14.15 מ"ק. בקוהן מדגישים את הפרופיל הנמוך לטובת העמסה ופריקה מהירות ואת מערכת הערבול שתוכננה כאן מחדש, לטובת עבודה מהירה תוך מינימום צריכת אנרגיה. כאופציה מוצעת תיבת הילוכים עם 2 מהירויות המאפשרת להפיק את המירב מהמכונה גם כאשר מדובר בטרקטור גורר חלש יחסית. לדגמי ה-Kuhn Knight VSL 200 יכולת שפיכת מזון מוכן וורסטילית לטובת התאמה למגוון תצורות רפתות ודירים, בכלל זה במקומות צרים יחסית או נמוכים.

סדרת מערבלי המזון החדשה השנייה אצל קוהן נקראת Kuhn Knight BTC 100 Series Botec, ומדובר בציוד המיועד למשקים גדולים יותר. ההיצע כולל 4 דגמים, בנפחים של 15.6, 17.8, 20.4 ו-25.5 מ"ק המחולקים בכל הדגמים ל-4 תאי ערבול מחוברים והמיועדים להתקנה על משאית או על נגרר גדול. בקוהן טוענים כי התכנון החדש הן של מבנה המיכלים והן של מערכת הערבול וה'חלזונות' אינה מותירה שאריות מזון במערבל ודורשת הספקים נמוכים משנדרשו עד כה הן בדגמי קוהן קודמים והן בדגמים בגודל דומה מתוצרת מתחרים בכדי להפעיל מערבלי מזון בסדרי גודל כאלו. לפניה ליבואנית קוהן לארץ, לחצו כאן

Kuhn Knight BTC 100 Series Mixers

Kuhn Knight BTC 100 Series Mixers