, ,

מלגזות AUSA ל'איגל מלגזות'

AUSA Telescopic Telehandler

AUSA Telescopic Telehandler


זיכיון יבוא, שיווק והפצת הציוד של AUSA הספרדייה עובר ידיים; היבואנית החדשה היא חברת 'איגל מלגזות ולוגיסטיקה בע"מ' הממוקמת באיזור התעשייה קסם, שבסמוך לכפר קאסם/ראש העין במרכז הארץ.
AUSA מתמחית בייצור ציוד מגון לתעשיות עבודות העפר והפיתוח, החקלאות, התשתיות ועוד, עם התמחות מיוחדת בתחום מלגזות השדה. המותג נע ונד בישראל בשנים האחרונות, עובר ידיים מזכיין לזכיין כאשר בפועל ריבוי המעברים דנן לא תרם למכירות גואות. עם פירוק סוכנות 'חברת ישראל לחלפים' והעברת זיכיון יבוא הציוד של סאמה-דויץ פאהר האיטלקייה מידיה לידי חברת צ.ל.ע, עבר גם זיכיון יבוא אאוסה – שהיה בידי החברה – לידיים חדשות, ואלו היו ידי חברת אגרו תמיר מכפר תבור. באמצע 2014 הועבר הזיכיון באופן רשמי אך ככל הנראה העסקה לא התאימה למי מהצדדים, וכך נוחת זיכיון אאוסה לבסוף בחיק 'איגל מלגזות ולוגיסטיקה בע"מ' – חברה המתמחה בייבוא, שיווק ומתן שירות למגוון מותגי מלגזות. בין היתר מיבאת החברה את המלגזות של Atlet, ניסאן, Unicarriers, Baoli ועוד.
AUSA T133H X4
"כבר הספקנו לספק 5 כליים ראשונים – כולם למגזר החקלאי" מספר לנו יורם מזוז, מנכ"ל 'איגל מלגזות ולוגיסטיקה בע"מ'. "השירות נמצא אצלנו בראש סדרי העדיפויות והכשרנו את מערך 18 נידות השירות שלנו להעניק שירות גם ל-AUSA. כל קריאה המגיעה עד לשעה 14:00 נענית ומטופלת עוד באותו היום" הוא מדגיש. אנשי 'איגל מלגזות' עברו כבר הכשרות מתאימות במפעל AUSA בכדי להעניק טיפול ושירות ראויים וגם מחסן החלפים הגדול הנמצא במרכז הלוגיסטי של החברה כבר התמלא בחלקים עבור אאוסה. בשלב זה, אומר לנו עוד יורם מזוז – יתמקד הייבוא והשיווק בתחום מלגזות השדה והמלגזות הטלסקופיות. ייבוא יתר הציוד של אאוסה – עגלות שפיכה, כלי רכב תפעוליים, רכב לטיאוט כבישים, מערבלי בטון ועוד – נשקל והחלטות לגביו יתקבלו בשלב מאוחר יותר.
לקבלת פרטים על הציוד של אאוסה המיובא לארץ ניתן ללחוץ כאן, או להתקשר לחברת 'איגל מלגזות ולוגיסטיקה בע"מ', בטל' מס' 03-9090096
AUSA CH250

AUSA CH250