, ,

ניו הולנד מרעננת את סדרה T4

New Holland T4.95 Dual Command

New Holland T4.95 Dual Command


בניו הולנד ממשיכים להרחיב ולשדרג את סדרת הטרקטורים הקומפקטיים-בינוניים המצליחה 'ניו הולנד T4'. היצרנית הכחולה בבעלות פיאט מוסיפה להיצע הרחב של סדרה T4 עוד 4 גרסאות חדשות שתוצענה עם תיבת הילוכים Dual Command. מדובר בתיבות שתוצענה בתצורת 24×24 כסטנדרט, או 40×40 עם אופציית זחילה, המאפשרת מהירויות איטיות עד 130 מ'/שעה. תיבות אלו כוללות מצבי Hi ו-Lo המפוקחים דרך PowerShift נוח וקל לשימוש, כהבטחת אנשי היצרנית, המאפשר מהירויות כה איטיות יחד עם העלאת המומנט המרבי הזמין בעד 18%. ניתן לברור בין מצבי Hi ל-Lo באמצעות כפתור הממוקם בצד ה'ג'וי-סטיק' כאשר במצב PowerClutch, המתקבל בלחיצת כפתור, אין צורך להשתמש לשם כך בדוושת המצמד.
New Holland T4.95 Dual Command

New Holland T4.95 Dual Command


אופציית ה-Dual Command מוצעת בדגמים T4.85, T4.95, T4.105 ו-T4.115. גרסאות אלו מומלצות על ידי היצרנית לשרת ברפתות, משקי חי, חוות, מגדלי ירקות והנדרשים לעבודה עם טרקטור עם כף. בדגמים החדשים ניתן לברור את רגישות תיבת ההילוכים והאגרסיביות בהעברת ההילוכים – בהתאם למצב ולסוג העבודה. זאת אומרת: בעבודות דוגמת כבישת חציר מומלץ לעבוד במצב אגרסיביות 'רך', בו העברת ההילוכים איטית ומדורגת יותר, לעומת עבודה עם כף, למשל, בה נדרשות תגובות מהירות וחדות הרבה יותר מצד תיבת ההילוכים, בעיקר בעת שינויי כיוון תכופים. התאמת המצב הנכון לכל סוג עבודה נועדה לחסוך בדלק, בבלאי ולהאריך את חיי המכלולים השונים בטרקטור.
ארבעת הגרסאות דנן מצוידות במנוע FPT (פיאט) בנפח 3.4 ליטר עם הזרקת מסילה משותפת ומגדש טורבו העומד בתקני Tier 4. הספקי המנועים נעים מ-86 ועד 114 כ"ס ומציעים את שיא ההספק ב-1,900 סל"ד ואת שיא המומנט בטווח שבין 1,700 ל-2,100 סל"ד. מהירות של 540 סל"ד ב-PTO מושגת ב-1,957 סל"ד ו-540 סל"ד במצב חיסכון (Eco PTO) מושגת ב-1,535 סל"ד. בניו הולנד טוענים כי במצבי עבודה כאלו מוצע חיסכון משמעותי בצריכת הדלק, בהשוואה לכלל הסגמנט ובפרט לדגמים קודמים.
New Holland T4.95 Dual Command

New Holland T4.95 Dual Command


דגמי ה-T4 Dual Command של ניו הולנד יוצעו בגרסת קבינה סגורה בלבד. תא המפעיל הוא מסדרת ה-VisionView המתקדמת, אשר לגביה טוענים בניו הולנד כי הנה המתקדמת, המרווחת, בעלת שדה הראיה והנדסת האנוש הטובים בקטגוריה. דגש רב הושם בארגונומיה ואנשי ניו הולנד טוענים כי גם בסעיף זה מדובר בסטנדרט הקובע, עם תכנון ונגישות עבור המפעיל המתיימרים לאפשר עבודה ממושכת ביעילות וללא עומס מיותר. חלונות צד מעוגלים ובשטח גדול יחד עם חלון גג ייעודי נועדו להקל ולייעל את העבודה בעיקר עם כף, בפרט בסביבה צפופה ומוגבלת לתנועה. בין יתר האבזור הכלול במפרט מוצע גם כיסא נוסף בתא המפעיל, הכולל חגורת בטיחות.
לפניה ליבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן