WARN Drill Winch

WARN Drill Winch


Warn האמריקאית נחשבת אחת מיצרניות ציוד החילוצים ואבזור רכבי השטח המובילות בעולם. בסוף 2014 הודיעה החברה על השקה מבוקרת של כננת נשלפת חדשה, קומפקטית וקלת משקל המציעה יכולת הרמה של 500 פאונד – כ-227 ק"ג בעברית. כנראה שהתגובות היו חיוביות מספיק בכדי להתחיל עתה את השיווק הנרחב והמלא של הכננת – Warn 910500 Drill Winch בשמה המלא. למען האמת, העסק נשמע כרעיון בהחלט מעניין, אם לא מעבר לכך, שכן הכננת הנה מכאנית בלבד – לא כננת נטענת, למשל, כפי שבוורן כבר מציעים מזה זמן – כי את המנוע תצטרכו להביא בעצמכם; ה-Drill Winch של Warn מונעת באמצעות …מברגה נטענת, סוג ציוד שיש בכל מחסן, מוסך וכיום גם יותר ויותר בטרקטור או בטנדר.
WARN Drill Winch

WARN Drill Winch

WARN Drill Winch

WARN Drill Winch


הכננת הזעירה – 25x25x25 ס"מ מידותיה, בקירוב – שוקלת 5.4 ק"ג בלבד ומצוידת בלולאת קשירה/עיגון מצד אחד ובכבל נשף היוצא מצד שני. אורך הכבל כ-10 מטרים ובסופו אנקול תלייה. המטרה הראשונית לשמה תכננו ומייצרים ב-Warn את הכננת הקומפקטית הנה העלאת מטען על ארגז הטנדר או הנגרר, דוגמת טרקטורון כיסוח, טרקטור חד-סרני, בולי עץ וכיו"ב. ניתן כמובן להשתמש בכננת ה-Drill גם להרמת מטען – כאמור עד למשקל 227 ק"ג – והמידות הקומפקטיות מאפשרות אחסון גם מאחורי הספסל בטנדר, בארגז הציוד בטרקטור וכמובן – במוסך הגד"ש או בכל בית העסק שמוצר כזה רלוונטי עבורו.
מצאנו ברשת את ה-Warn 910500 Drill Winch בכ-130$, לא כולל משלוח. ניתן לפנות גם ליבואנית כננות וורן לארץ, בלחיצה כאן, והם יזמינו עבורכם את הכננת בהזמנה מיוחדת, שכן אינה מיובאת באופן סדיר.