ניו הולנד – חטיבה בקונצרן פיאט – משיקה בהודו את הדור החדש של סדרת הטרקטורים הבינוניים הרב-תכליתיים Excel. מדובר בטרקטורים שפותחו בסניף ההודי של ניו הולנד – במיוחד עבור השוק ההודי הענק; אם עבורכם הודו הוא עוד שוק זניח בעולם מתפתח – מומלץ לכם להפנים כי מדובר בשוק ענק ורב חשיבות, בין היתר בשל העובדה ה"זניחה" כי מדובר בשוק הטרקטורים הגדול בעולם.

New Holland Excel 6010

New Holland Excel 6010


החידוש העיקרי בדגמים החדשים – 2 בשלב ההשקה – הוא בעיצוב, שהפך מתקדם ותואם את קו העיצוב העולמי החדש של ניו הולנד, אך בנוסף לו טופלו ועודכנו כמעט כל מכלול ורכיב בכלים החדשים, בכלל זה המנועים, תיבות ההילוכים והאבזור סביב ובעמדת המפעיל, במטרה להציע נוחות וקלות תפעול משופרים. 2 הדגמים החדשים שנחשפו עם השקת הסדרה החדשה הם ה-6010 עם 60 כ"ס וה-7510 עם 75 כ"ס – שניהם מצוידים במנוע איווקו מסדרת ה-8000 של היצרנית (איווקו מהווה אף היא חלק מקונצרן פיאט). הטרקטורים החדשים תוכננו כאמור "במיוחד עבור השוק ההודי, במטרה לעמוד בדרישות המתפתחות ועולות של החקלאים בהודו". לשם כך מוצעים הטרקטורים החדשים – בין היתר – עם תיבת הילוכים Syncro-shuttle עם 12 הילוכים לפנים ו-12 לאחור, דוושות הניתנות לכוונון, PTO עם 2 מהירויות, מערכת הרמת זרועות הניתנת לכוונון (גובה ו'נומך' מרביים), כושר הרמה בזרועות של 2.5 טון, נפח מיכל דלק של 100 ליטרים והתאמה מובנית לעבודה עם כף קדמית.
בשלב זה לא נמסרו פרטים אודות שיווק סדרת הטרקטורים החדשה Excel מחוץ להודו, אך בעתיד הקרוב בהחלט מתוכנן מהלך שכזה, מבלי שבניו הולנד מפרטים על אילו שווקים מדובר – ומתי.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית ניו הולנד לארץ – לחצו כאן