, , ,

Hattat – מותג טרקטורים חדש בארץ

Hattat Cropland

Hattat Cropland


יצרנית הטרקטורים, המיכון החקלאי וכלי הרכב הצבאיים הטורקיים Hattat Tarim קבעה נציג לשיווק מוצריה בארץ. אחראי הייצוא בחברה מסר לנו כי כזכיין בישראל נקבעה חברת 'איתי מיכון חקלאי' ממושב צור משה.
Hattat Garden

Hattat Garden


חברת "האטאט טארים" ממוקמת באינסטמבול והיא מהווה חלק מהקונצרן Hattat Holding A.S. האטאט טארים נוסדה (בשם אחר) ב-1971 והיתה נדבך בהקמת קונצרן Hattat Holding A.S עם הקמתו, ב-1996.
האטאט קשורה בקשרים עסקיים ושיתופי פעולה עם קונצרן AGCO האמריקאי, בעליו של המותגים מסי פרגוסון, ואלטרה ועוד, ומייצרת ברישיון טרקטורים של ואלטרה לשוק המקומי, לצד טרקטורים בסיסיים המבוססים על דגמי מסי פרגוסון וותיקים כמו גם טרקטורים בעיצוב ותכנון עצמיים. כמו כן משמשת החברה כיבואנית ומפיצה של טרקטורי 'פרארי' האיטלקיים, המיועדים למטעים וכרמים והמיוצרים באיטליה כמו גם בהודו. עיקר פעילות Hattat Tarim היא בטורקיה והטרקטורים והציוד הנמכרים על ידה תחרותיים במחירם.
Hattat 240S

Hattat 240S

פנינו לחברת 'איתי מיכון חקלאי' לקבלת מידע מפורט יותר אודות הדגמים הצפויים להגיע לארץ, מערך השירות והמחירים, אך עד להעלאת הידיעה לאוויר לא נענינו. לחברת 'איתי מיכון חקלאי' אין אתר אינטרנט רלוונטי. נמשיך לעדכן עם קבלת פרטים נוספים.
Hattat Multipurpose

Hattat Multipurpose