טרקטור למטעים Goldoni Q-110

Goldoni Q-110

Goldoni Q-110


גולדוני האיטלקייה מתחילה בשיווק טרקטור מטעים וכרמים חדש בשם Q-110. לאחר כמה וכמה השקות מקומיות באיטליה, מבשיל הטרקטור החדש לכדי ייצור סדרתי; המכירות מתחילות באיטליה כמו גם בשווקים נוספים בהם פעילה היצרנית בו זמנית.
בגולדוני Q-110 החדש הבולט מכל – תרתי משמע – הוא העיצוב החיצוני המוקפד. מדובר בעניין של טעם, אך אין ספק שקברניטי היצרנית רואים במראה החיצוני סעיף חשוב, ואין ספק שהנם נאמנים למוטו ש'יש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני". יחידת הפנסים בחזית יחד עם חלקי הפלסטיקה והמתכת השחורים – כולל הרשתות – משולבים בחופה הצבועה כתום בוהק, וימנעו פספוס של מכונה שכזו הן ברחוב והן במטע או בכרם. צביעת החישוקים בשחור מוסיפה לעיצוב הכמעט דרמטי, ולפחות בסעיף ההופעה, יכולים בגולדוני לסמן "V".
Goldoni Q-110

Goldoni Q-110

Goldoni Q-110

Goldoni Q-110


הטרקטור החדש מצויד במנוע עדכני, שבמקרה זה מגיע מיצרנית המנועים האיטלקייה VM – עומד בתקני 3B האירופאיים – ומייצר כאן 102 כ"ס; בכך, אגב, מציעה לראשונה גולדוני טרקטור עם למעלה מ-100 כ"ס. בין השאר כולל המנוע הזרקת מסילה משותפת, מצנן ביניים ומגדש טורבו. "למרות שתחום הטרקטורים למטעים וכרמים נמצא כיום בתקופה בעיתית", נאמר בהודעה לעיתונות אודות ה-Q-110, "החלטנו דווקא עכשיו להעלות את הרף בקטגוריה ולהציג את מה שאנו רואים כאחד המוצרים המתקדמים והחדשניים שלנו אי פעם בתחום". הגולדוני Q-110 נשען בחלקו על סדרת ה-Quasar הוותיקה, אך מעבר לבסיס מדובר בחידושים ושיפורים כמעט מכל היבט, ביחס אליה. תיבת ההילוכים היא מכאנית וכוללת 24 הילוכים לפנים ו-12 לאחור עם האפשרות לשלב אינוורטר בכל הילוך.
Goldoni Q-110

Goldoni Q-110


בגולדוני גאים בחלוקת המשקל הלקוחה מהמקובל אצל טרקטורים פרקיים וזחליים למטעים: 50:50 בין הסרן הקדמי לאחורי. טווח המהירות רחב, ונע מ-400 מטרים לשעה ועד 40 קמ"ש. המערכת ההידראולית כוללת משאבה בספיקה מרבית של 100 ליטרים לשעה.
גולדוני Q-110 החדש מוצע עם יציאת כוח קדמית וזרועות קדמיות, הינע כפול סטנדרטי ואפשרות בחירה בין עמדת מפעיל פתוחה לבין תא מפעיל סגור וממוזג. לפניה ליבואנית טרקטורי גולדוני לארץ, לחצו כאן
Goldoni Q-110

Goldoni Q-110