, ,

מעמיס חקלאי חדש מוולוו

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!


Volvo L28F

Volvo L28F


הגרסה החדשה נועדה למלא את הפער שבין צמד המעמיסים הקומפקטיים בהיצע – וולוו L20F ו-וולוו L25F (במשקלי עבודה של 4.33 ו-4.8 טון בהתאמה) – לבין הקטן שבסדרת המעמיסים L-G, וולוו L30G, השוקל 5.5 טון. משקל העבודה של הוולוו L28F עומד על 5.4 טון והוא מוצע עם כף סטנדרטית בנפח 1.0 מ"ק. למעמיס הקומפקטי מנוע וולוו בנפח 3.1 ליטר המייצר 50 כ"ס. עומס הרכינה בסיבוב מלא עומד על 3,600 ק"ג ועם מזלג קדמי הוא יכול לשאת עד 2,200 ק"ג. המהירות המרבית מוגבלת ל-20 קמ"ש.
Volvo L28F

Volvo L28F


לוולוו L28F גובה מרבי (עם צמיגים במידה הסטנדרטית) של 2.5 מ' בלבד, מה שהופך אותו למעמיס אופני המתאים לעבודה גם בתוך מבנים ותחת סככות. רדיוס סיבוב קצר יחד עם זווית צידוד מרשימה וממדי אורך ורוחב קומפרטיים הופכים דגם זה – כך וולוו – למותאם באופן מיטבי למגוון רחב של משימות בחקלאות, דוגמת עבודה במרכזי מזון, ברפתות, במתבנים, בהעמסת חבילות בשדה, במשתלות ועוד.
Volvo L28F

Volvo L28F


הממדים הקומפקטיים הופכים מעמיס אופני זה כאמור למותאם לעבודה במקומות צפופים, אך בוולוו מדגישים כי בדרך הוא לא איבד מאומה מיכולות העבודה בשטח, בתנאי דרך וקרקע קשים; לצורך כך מציעים הדיפרנציאלים הקדמיים והאחוריים נעילות של 100%, הצמיגים נעולים על חישוקי 20" ויחד עם מרווח הגחון הנדיב מתיימר המעמיס הקומפקטי להציע כושר עבירות ועבודה גם בשטח קשה לתנועה.
Volvo L28F

Volvo L28F


תא המפעיל – מבטיחים בוולוו – מציע ארגונומיות גבוהה ונוחות רבה למפעיל גם לאורך זמן שהייה ארוך בתוכו. אלמנט בטיחותי חשוב הנה מערכת ניתוק ההינע באופן אוטומטי כאשר חגורת הבטיחות של המפעיל מתנתקת או כאשר בלם היד נמשך. מערכת זו מוצעת כאופציה.
סעיף התחזוקה והעלויות קיבל אף הוא חשיבות עליונה בעת פיתוח ותכנון הוולוו L28F וכפועל יוצא מצהירים בוולוו על מרווח של 500 שע"מ בין החלפות השמנים במנוע ומרווח של 1,500 שע"מ להחלפות הנוזל ההידראולי בכלי. המעמיס תוכנן כך שניתן לבצע את טיפולי התחזוקה דנן ללא קושי גם בשטח, עם גישה נוחה לכל הנדרש, בתוך כך גם למסנן האוויר, מסנן הנוזל ההידראולי, מסנן שמן המנוע, מסנן הדלק ונוזל הקירור. יבואנית מעמיסי וולוו לארץ היא חברת מאיר.