John Deere S240 Sport John Deere S240 Sport במסגרת רענון היצע ציוד הגינון שלה, מוסיפה ג'ון דיר טרקטורון כיסוח חדש להיצע בשם S240 Sport. מדובר בטרקטורון כיסוח הפונה לבעלי מדשאות גדולות פרטיים, המעוניינים לבלות את שעות הכיסוח בנוחות הגבוהה ביותר, או גננים מקצועיים המבצעים את מלאכת הכיסוח בעצמם, ומוכנים לשלם עוד קצת עבור פינוקים, מכלולים מתקדמים וכמובן – עיצוב עדכני. בין היתר מוזכר התפעול הסופר-פשוט וקל כמעלה מהותית עליה ניתן דגש רב בעת התכנון של טרקטורון זה.
זה האחרון הוא ללא ספק האלמנט הבולט ביותר בג'ון דיר S240 Sport החדש, עם לא מעט השפעות מסדרות הטרקטורים הגדולות יותר של היצרנית, וכמובן – הצבע הירוק האופייני. הכוח מגיע ממנוע V-טווין בנפח 603 סמ"ק מסדרה FS של קוואסאקי, והוא מציע כאן 18.5 כ"ס מרשימים בהחלט ביחס לממדים הקומפקטיים. הכוח מועבר באמצעות מערכת הידרוסטאטית אל הגלגלים האחוריים והשילוב והניתוק של יציאת הכוח (PTO) נעשה באופן חשמלי.John Deere S240 Sport John Deere S240 Sport ג'ון דיר S240 Sport מצויד בשולחן כיסוח ברוחב 107 ס"מ. אורכו הכולל של הטרקטורון הוא 191 ס"מ, רוחבו (ברוטו) כ-140 ס"מ וגובהו 113 ס"מ. משקל העבודה של הכלי עומד על 208 ק"ג.
בדגם זה, המתיימר כאמור להציע רמת נוחות ופינוק גבוהה למקובל בסגמנט, מוצע גלגל הגה שמנמן ונוח לאחיזה ויחידת מושב חדשה, מתכווננת ועם מסעד גב גבוה יחסית.