ניו הולנד מרחיבה את סדרה T4 שלה, הכוללת כיום מגוון תתי סדרות וגרסאות שונות עבור מגוון רחב של משימות וייעודים חקלאיים. סדרה T4 מותאמת באופן גס לשני ייעודים עיקריים: מטעים וכרמים וככלים רב תכליתיים במשקים קטנים ובינוניים. ההרחבה האחרונה מתייחסת לייעוד האחרון שהוזכר.
New Holland T4.110
אל ההיצע הקיים מצורפות עתה 4 גרסאות חדשות, כולן עם מנועים מתקדמים וחסכוניים, כהבטחת אנשי ניו הולנד, והעומדים בתקני Tier 4B. ההיצע כולל את הניו הולנד T4.90 עם 86 כ"ס, ניו הולנד T4.100 עם 99 כ"ס, ניו הולנד T4.110 עם 107 כ"ס וניו הולנד T4.120 עם 117 כ"ס. מנועים אלו, מבטיחים בניו הולנד, חסכוניים בכ-3% בממוצע בהשוואה למנועי סדרות מוקדמות יותר, בהם המנועים עומדים בתקני Tier 4A.
הטרקטורים החדשים מוצעים במגוון קונפיגורציות המשלבות שתי רמות אבזור שונות, עמדת מפעיל פתוחה או קבינה סגורה והינע כפול או אחורי בלבד. רמה אחת מכונה UTILITY והיא כוללת תיבת 12×12 power shuttle, קבינה סטנדרטית סגורה, שילוב חשמלי להינע קדמי וכף ניו הולנד סטנדרטית מדגם 655TL. כאופציה ניתן להזמין תא מפעיל מאובזר ומפואר יותר המכונה Deluxe (הכולל בין היתר יחידת מושב שונה, מרווחת ואיכותית יותר). טרקטור זה "נתפר" מן הסתם בראש ובראשונה לעבודה במשקים עם רפת או דיר.
גרסת אבזור שנייה מכונה Standard והיא כוללת מפרט דומה ל'חבילת' ה-UTILITY אך תא המפעיל מאובזר קצת פחות והצמיגים הם שונים.
על אלו יש להוסיף רשימת תוספות ארוכה, הכוללת מגוון אופציות בתשלום דוגמת תיבות הילוכים 24×24 Dual Command או 40×40 Dual Command creeper, צג LCD גדול וברור יותר, זרועות אחוריות מחוזקות, ועוד. המטרה מבחינת אנשי ניו הולנד היא להציע טרקטור בסיסי רב תכליתי, שכל חקלאי יוכל להתאימו קרוב עד כמה שניתן לצרכיו וייעוד השימוש בו. לפניה ליבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן