,

מרסק הגזם האולטימטיבי של JCB

JCB Forestmaster 325T Eco
ג'י.סי.בי. (JCB) הציגה לראשונה בסוף 2014 מיני מעמיס זחלי חדש בשם Forestmaster 325T Eco כלי שתוכנן בראש ובראשונה להתאים לעבודות ייעור, ומתאים לפיכך לכל סוג עבודה ביערות – בעיקר ריסוק וכיסוח – אך כמובן בהתאם גם למשימות חקלאיות כמו ריסוק ופינוי גזם, כיסוח צמחייה עבותה, פתיחת שבילי אש וכיו"ב משימות הדורשות יכולת תנועה בשטח קשה לעבירות.
השיווק מתחיל עתה – באירופה ובארה"ב יחד, ובמקביל נחשפים פרטים ומפרט.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

התוספת Eco לשם הדגם מרמזת על יחידת הכוח המשרתת כאן: מנוע JCB EcoMax עדכני עם 74 כ"ס המושגים כבר ב-1,200 סל"ד, והעומד בתקני Tier 4 Final.
בג'י.סי.בי. מציינים כי רוב ההתאמות של מיני מעמיס זחלי זה לייעוד הספציפי בוצעו על סמך המלצות מפורטות שהגיעו מלקוח גדול. ראו כי טוב, ולאחר התאמת צי כלים עבור אותו הלקוח הוחלט להציע כלי עם מפרט דמה באופן מסחרי. ג',.סי.בי Forestmaster 325T בנוי בשיטת Single Boom – זרוע יחידה להרמת והורדת הציוד הרתום לפנים. שיטה זו, כך טוענים בג'י.סי.בי., מעניקה רמת בטיחות גבוהה במיוחד עבור המפעיל, מאחר וכאמור יש רק זרוע אחת הנעה מעלה ומטה, הכניסה אינה מלפנים – מעל לציוד הרתום – אלא מדלת רחבה בצד הכלי ושדה הראיה פתוח ונקי יותר.
JCB Forestmaster 325T Eco
ההתאמות לעבודות יערנות וריסוק גזם במטעים כוללות בין היתר מיגון סביב, בכלל זה רשתות מגן מאסיביות על השמשות, הפנסים ויחידת המזגן בגג, כמו כן מותקנות קורות מיגון נוספות על גג תא המפעיל במטרה להגן על המפעיל והכלי עצמו בפני פגיעת ענפים או גזעים גדולים. מיגונים נוספים מותקנים עוד להגן על חלקי המערכת ההידראולית ומערכת הזחלים – למניעת חדירת גופים זרים – ומערכות הגירוז. דגש מיוחד ניתן על השמשות, העשויות כאן חומר פלסטי גמיש ובלתי שביר.
רשימת הציוד הנוסף האופציונאלי ארוכה, וכוללת מגוון כלים ייעודים לריסוק, כיסוח, לפיתה והרמה. בין היתר מוצע ראש מרסקת מקורי "מהמפעל", מאסיבית במיוחד, ברוחב עבודה של 152 ס"מ עם 45 פטישי ריסוק.