, ,

טרקטורים LS למפרם

טרקטור LS U60 - בקרוב מבית מפרם
עוד העברת זיכיון בשוק הטרקטורים והמיכון החקלאי בישראל: זיכיון ייבוא והפצת טרקטורים מתוצרת LS הקוריאנית עובר מ'טרקטורם' מרמת יוחנן לידי חברת 'מפרם' מפארק התעשיות בעמק חפר. עבור רבים לא מדובר במהלך מפתיע מדי ומי שמקורב למי מהצדדים יודע על המהלך מזה זמן מה. אנו מקפידים שלא להתייחס לשמועות כאן באתר, לכן רק עתה, לאחר אישור רשמי מצד הגורמים הרלוונטיים, אנו מפרסמים את הפרטים.
מפרם, למי שצריך תזכורת, הנה יבואנית ומפיצת טרקטורים וציוד חקלאי נוסף מתוצרת ג'ון דיר, ובבעלותה גם זיכיון הייבוא וההפצה של טרקטורים Foton הסיניים – שנראה כי עד כה לא ממש מוצה או התרומם.
בשיחה עם נציגי שתי החברות אושרו הפרטים, אם כי הודגש שהעניינים טרם נסגרו באופן רשמי, מאחר ועדיין נדרשת הסכמת מנהלי LS למהלך. מוטי חורש מטרקטורם, יבואנית LS אישר את הפרטים אך אמר כי "עוד מוקדם לדבר על השינויים הרלוונטיים ללקוחות בישראל, למעט הבטחה כי אם וכאשר הצעד יצא אל הפועל המהלך יבוצע באופן חלק תוך כדי מתן מענה לכל צורכי הלקוחות הקיימים". עוד הדגיש חורש כי "למעשה העסקה בינינו לבין מפרם סגורה והגענו להסכמות; כעת נותר רק לסגור את העניינים סופית מול הקוריאנים". אלי אורן, מנכ"ל מפרם אישר אף הוא את הפרטים והוסיף כי "בימים הקרובים אסע לקוריאה בכדי לסגור את ההסכם והעברת הזיכיון. ברגע שהפרטים ייסגרו סופית – נעדכן בהרחבה".
זכיון טרקטורי פוטון מסין נמצא אף הוא בידי מפרם; בקרוב נבין כיצד יבדלו במפרם בין המותגם השונים המיובאים על ידה; הן פוטון והן LS הם מותגים תחרותיים במחיר
אנו שולחים כמובן מכאן הרבה הצלחה לשני הצדדים ומקווים שמדובר בצעד שבסופו של תהליך יתרום לחקלאי ישראל. נותרו אצלנו כמובן לא מעט שאלות הנוגעות לשינויים הצפויים – אם בכלל – בכל הקשור לשירות, שיווק, מכירות וכיו"ב, ולא פחות מעניין – החלוקה הפנימית אצל מפרם שתאחוז ב-3 זכיונות ייבוא ושיווק טרקטורים: ג'ון דיר, פוטון וכאמור – LS.
כאמור, ברגע שהעסקה תיסגר נוכל לקבל מאנשי מפרם התייחסות מעמיקה יותר לסוגיות אלה, ומן הסתם נעבירה באמצעות האתר במהירות האפשרית.

השוק כמרקחה? כמעט. הנה המידע שהתפרסם באתר בדבר חידוש ומעבר זיכיונות בשוק המיכון החקלאי והטרקטורים בישראל בעת האחרונה; לא משעמם אצלנו…
סאמה דויץ-פאהר לצ.ל.ע.
Gaspardo לנ. פלדמן ובנו
חידוש ייבוא ושיווק מלגזות השדה של AUSA
קובוטה עוברת מניר דוד למכשירי תנועה
מעמיסי Giant ההולנדים בדרך לארץ
טרקטורים קיוטי לצ.ל.ע.
מותג העל Fendt בדרך