, ,

ניו הולנד T8: מעתה גם עם זחלים

New Holland T8.435 SmartTrax
לאחר השקת מערכת זחלים אחורית לקייס מאגנום, היה זה עניין של זמן בלבד עד שהחברה-האחות הכחולה – ניו הולנד – תציע אופציה זו גם אצלה. מדובר בסדרת הטרקטורים המקבילה (והכמעט זהה מכאנית) לקייס מאגנום – הניו הולנד T8 החדש – כאשר מערכת הזחלים האחורית זהה לזו בה נעשה שימוש בקייס מאגנום, למעט השם; בקייס מכונים הזחלים האחוריים Rowtrac בעוד שבניו הולנד מכנים אותם SmartTrax.
New Holland T8.435 SmartTrax
בניו הולנד מסבירים כי מערכת הזחלים החדשה פותחה במיוחד עבור סדרות הטרקטורים הגדולות של CNH – מבית קייס וניו הולנד – עבור חקלאים הרואים במערכת כזו פיתרון מתאים לדרישותיהם, ואשר אינם רוצים, נדרשים או יכולים לעבוד עם דגמי ה'סטייגר' וה-T9 הגדולים והפרקיים (קייס וניו הולנד בהתאמה), המוצעים גם בגרסאות זחלים.
New Holland T8.435 SmartTrax
טרקטורים פרקיים עם מערכות זחלים – דוגמת דגמי הסטייגר דנן, מבית קייס, אינם פופולאריים במיוחד באירופה ונמכרים במשורה. בניו הולנד מאמינים כי עם סדרת הטרקטורים השנייה בגודלה שלהם – ה-T8 – תהווה גרסת זחלים מוצר עם פוטנציאל גדול יותר ועם דרישת שוק אטרקטיבית דיה. בניו הולנד מדגישים כי מערכות זחלים אחוריות "חוסכות" שימוש בחישוקים כפולים בכדי להשיג יכולת ציפה דומה ויחד עם מערכת מתלים קדמית ותא המפעיל הנוח והמשוכך של סדרה T8 החדשה, מדובר בטרקטור עיבודים כבד המציע יכולות ונוחות חסרות תקדים בסגמנט.
New Holland T8.435 SmartTrax
היצרנית הכחולה החלה לשווק בארה"ב את מערכות ה-SmartTrax ל-T8 עבור גרסאות הניו הולנד T8.435 ,T8.380 ו-T8.410, ובאירופה – במספרים מוגבלים – עבור גרסת העל בסדרה (ה-T8.435) בלבד בשלב זה, כאשר לקראת סוף השנה יחל השיווק המלא שיכלול גרסאות נוספות.
New Holland T8.435