Workmaster Tractor
ניו הולנד – יצרנית מיכון חקלאי, צמ"ה וטרקטורים בבעלות פיאט – משיקה את הדור הבא של סדרת Workmaster – טרקטורים רב תכליתיים בטווחי הספק של 50-70 כ"ס. סדרת ה-Workmaster מיוצרת בהודו, כסדרת טרקטורים פשוטים לתפעול ולתחזוקה, זולים לרכישה ובצריכת הדלק והמיועדים למלא מגוון רחב של משימות חקלאיות במשקים וחוות קטנות ובינוניות. הסדרה מיוצרת בהודו, ומשווקת משם לרוב השווקים בהם ניו הולנד פעילה, בכלל זה לארה"ב.
סדרה Workmaster החדשה תחליף את זו העכשווית (המוצעת גם בארץ) ועיקר החדשות מתמקד במנועים החדשים, המתקדמים, הנקיים והחסכוניים יותר. המנועים החדשים – 3-בוכנתיים עם טורבו – מחליפים את מנועי ה-4-צילינדרים המשרתים בדגמים העכשוויים, עומדים בתקני Tier 4B, מיוצרים כמובן על ידי אגף המנועים התעשייתיים בפיאט (FPT) וכוללים טכנולוגיית הזרקה במסילה משותפת. היצרנית לא פרסמה פרטים נוספים על המנוע החדש, כגון נפח או מומנט מרביים, אך היא מבטיחה מומנט גבוה משמעותית – עד לתוספת של 28% – ביחס למנועים בסדרת ה-Workmaster העכשווית, תוך הדגשת יתרון זה בעבודות כמו כיסוח עשבייה גבוהה וצפופה או עבודה עם כף קדמית. המנוע החדש מתיימר להציע גם תגובת מצערת מהירה מעד כה, ועקומת הספק שטוחה מבעבר.
בהיצע העדכני 3 גרסאות: ניו הולנד Workmaster 50 עם 53 כ"ס מרביים ו-45 כ"ס ב-PTO; ניו הולנד Workmaster 60, עם 60 כ"ס מרביים ו-51 כ"ס ב-PTO וניו הולנד Workmaster 70 עם 70 כ"ס מרביים ו-61 כ"ס ב-PTO. לכל הגרסאות יכולת הרמה מרבית בזרועות האחוריות של 1,500 ק"ג ומשאבה הידראולית המייצרת ספיקה מרבית של 66 ליטרים לדקה.
בנוסף למנוע, עודכן גם העיצוב, כאשר בולטת מכל היא החזית העדכנית, המאפיינת את קו העיצוב העתידי של ניו הולנד, כפי שראינו כבר בסדרות גדולות וקטנות יותר, שכבר הושקו לאחרונה. יחידות הפנסים החדשות מבטיחות ראות טובה באופן משמעותי מדגמי הסדרה העדכניים הן לפנים והן לצדדים בחזית. כל החופה הקדמית תוכננה אף היא מחדש, ומעתה נוח וקל יותר להרימה כיחידה אחת, מבטיחים בנו הולנד.
בשלב זה – עם חשיפת הפרטים הראשונים – מוצעות גרסאות סדרת ה-Workmaster החדשה עם הינע אחורי בלבד או כפול. תיבת ההילוכים היחידה בהיצע בשלב זה היא 8Fx8R ידנית עם 4 הילוכים סינכרוניים ושני יחסי העברה.
לפניה ליבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן