, , ,

קובוטה: הרחבת היצע הציוד לחציר וקש

Kubota RA2071T Rotary Rake
קובוטה מודיעה על הרחבת היצע הציוד והמיכון לחציר וקש שלה בצפון אמריקה. מבחינת קובוטה מדובר בצעד המשמעותי השני בארה"ב ובקנדה בתחום זה, והוא כולל הרחבת פריסת הסוכנים והוספת ציוד חדש להיצע, במטרה לאפשר one stop shop לחקלאים, הנדרשים לטרקטור ולכל הציוד הנלווה.
Kubota DMC8540 Mower Condition
ההיצע החדש כולל מכבשי חציר וקש לחבילות עגולות, מכסחות דיסק נגררות והמחוברות מצידי הטרקטור, מגובים ועוד. בקובוטה מדגישים כי הציוד החדש פותח במיוחד עבור השוק האמריקאי, על דרישותיו הספציפיות במטרה להרחיב את ההיצע של הציוד החקלאי, וזאת במקביל להשקת סנונית ראשונה של טרקטורים גדולים יותר – סדרה M7 החדשה שבעקבותיה תושקנה במהלך שנה זו שתי סדרות נוספות חדשות – M5 ו-M6 – המיועדות אף הן להצליח בשוק הצפון אמריקאי.
דוברי היצרנית טוענים כי סיבה נוספת להרחבת ההיצע של הציוד החקלאי היא לחץ ודרישה גוברים מצד לקוחות וותיקים וחדשים, "הנהנים מטרקטורים וציוד איכותיים וברמה גבוהה, ומעוניינים להרחיב את השימוש בהם לתחומים נוספים בחקלאות".
Kubota BV5160 Round Baler
קובוטה השלימה את רכישת מומחית המיכון והציוד החקלאי הנורבגית קוורנלנד במהלך 2013, ולא בכדי; היה זה חלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח של חדירה למערב, לאחר שקובוטה נודעה בעיקר ביפן ובמזרח הרחוק, ובמערב יותר בתחומי הגינון והצמ"ה הקל.
Kubota TE6583 Tedder
בקובוטה לא מפרטים, אך סביר מאוד להניח שהציוד החדש פותח – ואף מיוצר – על ידי קוורנלנד, ו"נארז" ב'כתום-קובוטה' בכדי להימכר בסוכנויות קובוטה כציוד מקורי. ההיצע העדכני החדש כולל אם כן 4 מכבשי חציר לגודלי חבילות שונים, 2 מערכות עיטוף חבילות המתחברות ל-3 הנקודות מאחור, סדרה של מכסחות דיסק נגררות ונישאות, מקצרות נגררות ונישאות וליין רחב של מגובים.
מיבואנית קובוטה לארץ – קבוצת 'מכשירי תנועה' – נמסר כי בשלב זה עוד מוקדם לדעת לגבי השוק שלנו, אך לכשתחל מכירה מחוץ לארה"ב הייבוא לארץ יישקל בחיוב.